@stjarnfrugt
Men åh vad jobbigt med en sån täckesätare! Jag skulle bli tokig!
Jag for på Hööks men kom såklart dit bara en halvtimme innan stängning så jag hann ju lik förbannat inte kolla på allt jag hade tänkt.
Provade vinterridstövlar och fodrade skor först vilket ju tog en del tid så när jag sen började leta mig vidare för att kolla på reaprylarna så sa dem att vi inte hade tid för att de stängde...
Jag som precis hittade helskodda ridbyxor för halva priset, men jag köper inte utan att prova först så då blev jag sur och lade tillbaka. Kikade snabbt på tränsen men hann inte kolla ordentligt så det blev inget.
Så, åkte för att kika på rea men kom hem med fodrade ridskor, chaps och fodrade handskar, varav inget var på rea.
Men jag lär väl kanske slippa frysa så hemskt om fötterna i fortsättningen iaf. 
Ang vädret så blåser det ordentligt och snöar lite. Ni kan ju skicka all snö hit!
Hästarna fick extra mat och får komma in lite tidigare ikväll.
Men åh vad jobbigt med en sån täckesätare! Jag skulle bli tokig!
Jag for på Hööks men kom såklart dit bara en halvtimme innan stängning så jag hann ju lik förbannat inte kolla på allt jag hade tänkt.
Så, åkte för att kika på rea men kom hem med fodrade ridskor, chaps och fodrade handskar, varav inget var på rea.
Ang vädret så blåser det ordentligt och snöar lite. Ni kan ju skicka all snö hit!