Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast då får du nog tänka på din tendens att vara svart på skalan allmänt som @Novali01 reflekterade över ....@mackan Jag försöker tänka så men jag tycker inte det känns bra i magen alls. Givetvis har jag inte väntat mig att hon ska röra sig som då, dessutom är hon tjock som en julegris i jämförelse. Men jag tycker det är så jäkla stor skillnad när man jämför filmerna rakt av att det inte kan vara annat än nåt skit i rygg/bakbenet. Och med det oflyt vi verkar ha generellt med hälsan så skulle det inte alls förvåna mig. Längtar till vet kommer så jag får det ur världen.
Du ska absolut inte ha dåligt samvete för det. Du gör ju så otroligt mycket för din häst, det är känslan jag får, även om du är irriterad på situationen ibland så ändå kommer hästen alltid i första hand.@mackan den enda positiva känslan jag får av filmerna är att med tanke på hur tjock min häst är, så behöver jag inte känna mig som en bov som flyttar henne till ett stall och tar bort henne från lösdriften . Jag får se det som att jag gör henne en tjänst med magomfånget. Även om det känns dåligt i hjärtat att ställa henne i tråkig hage, för det är precis det jag var glad att slippa då jag flyttade hit. Nu verkar det som att oavsett vilket stall det bli så blir hagsituationen värre än vi nånsin haft den...för det finns inte bättre om man vill ha närhet till ridhus. Med tanke på att jag köpt radhus i området är jag heller inte sugen på att ställa henne ute på vischan...
![]()