Bukefalos 28 år!

1 Aprilskämt

Jagochwille

Trådstartare
Jaha, antar att buke skämtar med oss via alla bilder och ikoner som idag är uppochner,..:idea: :bump:

Har ni blivit lurade idag?
 
Sv: 1 Aprilskämt

Bortsett från buke så nej :). Undrade först om de va min mobil de va fel på men upptäckte att de faktiskt va 1 april så då förstod ja :p
 
Sv: 1 Aprilskämt

Inte blivit lurad själv men har ett stort lur i gång, och ingen i hela familjen har änsålänge fattat grejen!!!:D
 
Sv: 1 Aprilskämt

Lurats har jag då gjort och blivit lurad med! Jag blev livrädd när jag såg vad som hänt men förstod snart vad det handlade om ;) :p :bump:
 
Sv: 1 Aprilskämt

Haha då fattar jag :banana:

Jag loggade in och ut ett antal gånger och trodde sen att min mobil
Fått fnatt :)

Annars idag har det varit lugnt hemma med skämt. Det är bara på fb
Som det flödar med april skämt. Ett exempel är att mc donalds gick
Ut med att kurkan nu plocks bort.
 
Sv: 1 Aprilskämt

Nej inte än, ja förutom buke då :p
Såg annorlunda ut på ett spel jag spelar också.
Men har ett lurendrejeri på g :devil:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: MiniLi
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 692
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 461
Senast: hastflicka
·
Samhälle Jag visste inte var jag skulle lägga detta - om det sorterar under vaccinationer, eller om det handlar om diskussionen om...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 137
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp