10 dagar kvar!!

B

**BORTTAGEN**

Om 10 dagar är min valp beräknad att födas :bump: :love: Och om 9 månader får jag hem henne.. Fast jag kan tack och lov träffa henne någon gång under dessa månader :)

Dumma införselregler :mad:
 
Jag vet, men man känner inte så när man får vänta i 7 månader extra för att få hem sin 'valp'.. Men det är ändå värt det!
 
En Grand Danois. Tik som är gul eller tigrerd, beroende på vilken valp som är bäst! Har fått första valet, så ppfödaren väljer ut den bästa ur kullen :)
 
Å, dom är så vackra!!
Vad roligt! :bump:
(men lite skillnad från malle & schäfer va :D)
 
Visst är det trist men det finns som sagt inget som tvingar en att köpa från ett land som har sådana smittor som vi inte vill ha in.
 
Sooor skillnad från mina tidigare hundar :D Men jag vill inte ha en arbetande hund nu, och jag har erfarenhet av GD och älskar rasen så det är perfekt! :) Dessutom är dom extremt vackra att se på också :love:
 
Nej, ingen tvingar mig men nångång måste ju någon importera för att få hem nytt blod så det kommer ju alltid att göras..

Men men, jag visste om det innan jag tog beslutet och har gjort mitt val. Jag tycker attdet är värt det, trots att man kommer längta mycket :)
 
jo längtar gör man. fast jag behöver bara längta i typ 7 veckor till. :love:
 
Jag är inte ett dugg avis. Inga mer valpar här *blök* Jag är så leds. Jag vill ha en hund som kan det mesta och inte behöver kissa 27 gånger per dag... Åsom inte måste kolla och undersöka och smaka på precis ALLTING :crazy:
 
Hmmmm, min är nu 13 veckor...............
Längtar tills hon börjar förstå saker lite bättre och jag kan börja göra "riktiga" saker.
 
Äh, hon är ju 9 månader när hon kommer hem så det värst av valp-åldern är ju över. Det här med att kolla allting och så. :)
 
Ja jag vet inte *pust* Labbarna är som vildast från 8 mån och uppåt till strax över 1 år. Ingen drömålder :D Guuu vad jag längtar tills hon är två år! Då är iofs den andra hunden urgammal men... Ja ja...
 
Grandisarna är stencoola i den åldern :) Valpen vi hade för ett tag sen som dog av hjärtfel var så himla cool! Han var med i affären (Zoobutik), gick på promenader inne i stan.. Det enda som var jobbigt med honom var att han skulle leka med allt på gården, typ gummistövlar och sånt :p
 
Favvoleksaken här är att hitta och dra fram mina använda trosor :crazy: De hittar man lite överallt när hon lekt med de. Hon dyker ned i mina väskor och i tvättkorgen och tar de *uäck* Eftersom att jag pendlar nu så är det ju rätt så ofta en väska med smutskläder står på golvet *fy på MIG*
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
393
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
13 268
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 716
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 437
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp