10 dagar kvar!!

ETT ÅR????? :confused: :confused:

Vår labbe mognade när hon var 7 år :angel: :angel:

Grattis Tippan :cool: :cool:
:devil:


Fast du är säkert mer konsekvent än min far, så din är säkert stjärna vis ett och ett halvt ;)

//E
 
Gratulerar!! Trodde du skulle ha APBT.. men jag är född förvirrad så :crazy:

Då föds din nästan samtidigt som min weimaraner, 2 oktober är min uträknad, du kan få låna min så länge om du är snäll ;)

//E
 
En APBT kommer inte förrän om några år :)

Jag ska flytta hemifrån, ha mer stabil ekonomi (Och vara säker på att jämt ha råd med 2 hundar..) och så :) DÅ kommer det hem en till Amerikanare! :bump:

Jag lånar gärna din Weimeraner :love: Vart bor du? Jag kommer på dennes 8 veckorsdag! :D
 
Perfa! Synd bara att jag inte har något körkort :confused: Men jag har min bästa vän i Dalarna, räknas det som lite pluspoäng för att få låna henne? :D

Med tanke på att jag inte får hem min bäbis (Runt 55 cm hög och väger runt 45-50 kg) förräns i JUNI, så kan vi väl mötas på halva vägen i såsädär, Maj? :d
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
478
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 365
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 485
Senast: Mabuse
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp