Och här hemma börjar det närma sig för hemkomst,20 dagar kvar bara. Jag verkar dock få hem en tickande bomb,nån tycker nämligen att livet leker nu när kylan kommit!

-17 ute nu,burr! Klister i rumpan,sen galoppintervaller upp på berget till masten här hemma,sen är han nog trött igen.

Kanske?
Hur gör ni andra nu när dom faktiskt blivit så stora (herregud,mindre än en vecka tills dom räknas som 5-åringar!

) rider ni fullt ut som på vilken häst som helst? Dvs ett normalt ridpass? Uteritter på över timmen? Hur gör ni med viloperioder nu?
Korven har nyss vilat lite så nu kör jag igång fullt ut när han kommer hem,sen ska han förhoppningsvis kunna gå fullt ut,tänkte låta han vila nån vecka i sommar dock. Sen vet man ju aldrig hur väder och vind blir,växtfas,skador,tappade skor,sjukdomar osv,men det är iaf tänkt att han får gå nu fram till juni,lite snabbvila på en vecka här och där om jag känner att det behövs. Planen nu är 98% uteritter, mycket klättring och kondition. Till våren ska vi ta tag i tränare på riktigt. Sen får vise till sensommaren om det blir nån liten klubbis.

Han fixar det,men JAG?! Har flera som erbjudit sig att starta han,men vet att jag skulle bli så besviken på mig själv om jag inte ens provade. Jag få se hur det känns då helt enkelt.