![]()
Jag och Fendi idag på stranden![]()
![]()
Här känner hon sig omringad och blev lite osäker. Hon har inte varit iväg på något sen förra sommaren tror jag, då vi tränade dressyr en gång.. men hon skötte sig väldigt väl.
åååhhh va fantastiskt det ser ut!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Jag och Fendi idag på stranden![]()
![]()
Här känner hon sig omringad och blev lite osäker. Hon har inte varit iväg på något sen förra sommaren tror jag, då vi tränade dressyr en gång.. men hon skötte sig väldigt väl.
Vi har tränat! Äntligen! Det var längesedan jag tränade "på riktigt" och jag har lagt mig till med många olater, men inget som jag inte visste om. Bra att få lite ögon på sig igen!
Vi red först på morgonen vilket R nog tyckte var lite konstigt, hon ville ut i hagen med sina kompisar! Jag rider oftast på kvällen annars, då det passar mina arbetstider bäst. Men det gick jättebra ändå och vi fick bra hjälp med saker att tänka på. Hoppas att jag kan vara med om 2 v igen
Bilder från film, därav kvalitén.
![]()
![]()
Och en liten filmsnutt
Utlovade ju bild på Vådis motiv efter rakningen
![]()
![]()
Min lilla klippmaskin klipper kortare än den stora så blev en nyansskillnad runt märket. Men det växer snart ut och är jämnsvartVart riktigt nöjd iaf
För övrigt så passade vi på att åka till en kompis och rida en rejäl tur nu innan älgjakten skulle dra igång. Blev en 2-timmars tur på fantastiska vägar
![]()
Det ser ju bra ut det där!
Om ni kör till Mellbystrand/Skummeslöv så hör gärna av dig, hade ju varit kul om vi kunde rida ihop en gång![]()
![]()
Jag kanske får haka på i denna tråd? Har nyligen köpt mig en 10:a!
Har tänkt ha honom till hobbyridning, träning i både dressyr och hopp och en hel del uteritter!
Ju fler desto roligare![]()
Jag kanske får haka på i denna tråd? Har nyligen köpt mig en 10:a!
Har tänkt ha honom till hobbyridning, träning i både dressyr och hopp och en hel del uteritter!