Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har våran centa varit i vagn i 10 dagar gått ett varv på våran travslinga varje dag .. har gått kanon bra första dagen där imot va de lite rodeo hon skulle testa vad som hände om man försökte hoppa runt med vagnen om den satt på eller ej .
Hon kom dock på efter ett tag att sen satt där den satt..
Gubben min körde henne helt själv runt slingan i morse hjälpte bara till att käka på henne.
Skötte sig bra satte igång i traven bra och gick fint utan problem ..
Nu ska damen få vila sig lite efter 10 dagars träning..
Alfas Farao är såld. Han kommer att stå hos Tommy Zackrisson som även kommer att deläga honom.
Alfas Fazer flyttar också till Zacke imorgon, främst för att vi inte har något lämpligt sällskap kvar hemma till honom. Vår fina barnvakt Kings Bird Twitter har vi fått ta bort på grund av fång.
Vi kommer att behöva en från årsskiftet och framåt ungefär, men vi avvaktar lite med att skaffa en. Det kan vara så att en av våra uppfödniingar har tävlat färdigt tills dess, och just den killen vill vi hemskt gärna ha hem igen, så vi får se hur det blir.
Min tvååring har uppvisat ett mycket speciellt psyke så vi har leker fram henne mycket försiktigt för att försöka uppnå årets mål att klara premie.
Igår körde vi rätvarv för första gången och hon lekte fram på 1.38
Hon har mycket ideer. Det går inte att sätta någon som helst press på henne i något som helst sammanhang.
Hon testar mitt tålamod varje dag.
Saker som treåringen lärt sig på en gång tar henne en månad,minst.
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...