JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trav
Trådstartare
Trådstartare
via
Startdatum
Startdatum
19 Feb 2011
Svar
Svar
93
Visningar
Visningar
24 295
Sv: -10 rna
*kl*
Alfas Farao har gått godkänt premielopp idag på 1.30,4.
Grattis Via!!
*KL*
Min -10 e: Quite Easy är inte riktigt klar för premie än men hon är underbar att jobba med och lär sig allt fort.
Bild från idag på Alfas Fazer. Han premieloppar i nästa vecka.
Fazer har gått godkänt premielopp idag. Tid och bild kommer sedan!
Alfas Fazer i sitt premielopp, 1.30,1.
Alfas Finans ska gå premielopp den 8/7.
Alfas Finans har gått godkänt premielopp, 30,3.
Det har trillat ner många poletter åt min Queen of Arkansas. Nu joggar hon 1.27.
Premie inom en månad tror jag.
Våran Centa är premie klar varit inne på banan och kört lite gick på 1,25 1600 meter med sällskap och själv gick hon på 1,29..
Ska prema i veckan som kommer
Alfas Farao ska kvala den 2/8.
(Mary) Queen of Arkansas ska prema idag!
Hon "vann" sitt premie från dödens på 31,4.
(Mary) Queen of Arkansas ska prema idag!
Grattis till premien! En riktigt fin trav hon har, såg ut som om hon var draghjälp även åt de andra 2-åringarna i mål
Tack!
Lite mallig blev jag
. Men vi har gjort ett så bra jobb med henne. För två månader sen hade jag problem att ens få henne gå upp på banan!
Grattis!
..............
Glömt att skriav Greylines Centa gick sitt premie den 17 juli joggade runt på tiden 30,8 va riktigt fin.. få se om vi kvalar henne i september-oktober och sedan siktar på att starta henne i något 2 årings lopp innna årsskiftet
Grattis till premie!
*kl*
Alfas Farao kvalade idag på 20,4
Grattis Via riktigt bra kval tid för en 2 åring tycker jag =0)
Tackar!
*kl*
På fredag är det dags för första starten för Alfas Farao.
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Fritid
Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Hundhälsa
Är betnovat (0,5 ml i vardera öra i 10 dagar) och rengöring med otoact (varannan dag i 10 dagar) vanlig behandling för ökad förekomst av...
Kropp & Själ
Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation.
Hade lite feber då men den...
Vilken hundras?
Hundavel & Ras Åt vilket håll går ditt intresse för kurser och träning? Tänker att det kan påverka om du vill träna bruks eller agility eller nåt helt...
farin
49 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 362
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag fick ut ca 1500 när Nikita dog, hon var tio år. Ursprungligen försäkrad för 5000 (Agria). Vet inte om det diffar från olika...
MJLee
Idag kl 12:57
Svar: 1 127
Visningar: 58 651
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Ehm, jahapp. En vän ville bli av med en liten mesig scalare som blev mobbad. Nu ligger den i en påse i mitt 200L. Och igår hörde en...
Red_Chili
Idag kl 12:54
Svar: 1 378
Visningar: 41 014
Djur
Rakt fullcheek bett
Utrustning Tack, ja jag har läst igenom båda noggrant men fattar endå inte riktigt om dessa äppelbett med parerstänger är tillåtna, men vi får köra...
iliedtoday
5 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Sant 🙈😂
Jag hade en bild av att för de summorna min kompis kolla på att de skulle vara seriösare men de var det inte 🙃
Bara glad hon...
Nepenthe
Idag kl 12:28
Födda 2022
Avel Vi red lektion idag! Vi kan inte så mycket än men vi jobbade på att hitta lite driv in i handen och lät henne känna på bettet, hon var...
Piaff
Idag kl 11:31
Svar: 542
Visningar: 78 611
Avel