Scata

Trådstartare
Mina sidor på 1177 är en fantastisk uppfinning. Men är det någon som vet hur man gör när det blir fel?

Jag har fått ett meddelande att jag ska fylla i en hälsodeklaration innan min operation. Felet är just att jag ska inte göra någon operation vad jag vet om O_o
Det finns ju ingen svara-knapp eller liknande. Hjälp :nailbiting:

@Scata om det finns någon information om var den är skickad ifrån så kolla om du har möjlighet att skicka meddelande dit. Annars kanske du kan ringa 1177 och fråga pm om de har någon möjlighet att se i systemet var den är skickad från om de kollar ditt personnummer .

Jag hade hoppats slippa ringa, jag har inte så stor möjlighet till det på dagtid.
Men nu har jag fyllt i ett "kontakta mig"-formulär och hoppas att dom rättar till det hela :idea:
Det är säkert fel väg att gå, men det var det enda jag hittade förutom ett telefonnummer med hopplösa tider O_o

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 115
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
771
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur