Sv: 12
rna - del 2
Va söt hon är! Underbart långa öron

. Kan mna hoppas på att det blir vippöron av dom?

. Jättefint namn med måste jag få säga!
Tack! Inte lätt att fota när dom har en lugn period, jag får inga actionbilder på åringarna heller =P.
Aliah: Sista bilden på halvbrodern är himla fin
lewllyn: Ja här är det fortfarande sommar! Vi har riktigt varmt o skönt för tillfället

. Hu låter inte kul! Därför man är glad att man bor i skåne... Kul med Tore, kommer säkert gå bra!
Charlottee: Tack

! Ja det är Isadora som är e.SdS! Är fascinerad över henne då hon trots att hon skjutit i höjden och varit matt en tid, likväl inte tappat sina rörelser somföl annars alltid gör. Satan va mkt gång där kan komma var när jag äntligen ska få sitta upp o rida

!
Nej det är rätt, den här stostammen (36) är ju så stark med att förärva både gång och bra temperament, så borde inte ju förväntat mig ngt annat

Va kul att det går så bra med din bebis och igångsättningen av mamsen! Måste vara härligt att få rida igen =)?
Tack Ironwill!
Frans kommer ni inte undan heller, han ägs numera av en annan bukefalist

!
anestr: Ja han ser verkligen gigantisk ut för sin ålder, men jämnar förhoppningsvis ut sig. Han är fin i kroppen för att ha vuxit så pass

! Han var ju snygg ifrån början så det kommer han säkerligen bli i slutändan med! Har säkert bättre gång i kroppen med. Håller tummarna att han inte blir för stor!