Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon slipper lida nu, min finaste vän. Jag saknar henne redan något enorm,
det känns inte verkligt att hon är borta och att vi finns kvar här utan henne.
Storm verkar ta det hela bäst. Jag la in mycket silage i boxen till henne när jag åkte och nu var nästan allt slut vid kvällsfodringen,
så hon har inte slutat äta i alla fall.
Imorgon ska hon få gå ut med ett avelssto som är dräktigt och som brukar vara snäll.
Dom står i boxarna bredvid varandra nu i ett eget stall på gården.
Gud va tragiskt, skickar många varma tröstkramar .
Du har verkligen gjort allt och har varit underbart att ha fått följa dig och denna vackra ponny under dessa år. Hon får nu njuta av de evigt gröna ängarna efter en fin tid hos dig.
2012 är ett skitår ... inte mindre än tre hästar (same en blivande stjärna) som jag känt har vandrat vidare redan... och nu Stella som jag beundrat på alla bilder och filmer.
Beklagar sorgen IW ... även om du har varit beredd på detta så är det ändå, i slutändan ... något fruktansvärt att behöva gå igenom.
Aven jag har foljt er i tysthet och hallt tummen for dig och fina Stella! Jag beklagar verkligen, hon var sa fantastiskt fin och tom min pojkvan som har noll intresse av hastar sneglade pa datorn varje gang en bild pa Stella dok upp.
Som du har kampat. Sander massor av styrka fran andra sidan Europa och onskar all lycka till med underbart fina Storm
Här är inte roligare nyheter. I morgon ringer vi nödslakten. O blir inte bättre alls och nu när de går in för stå skilt blir hon jättesvullen och halt.
Hullet är i alla fall lite bättre mot augusti/september (men hon äter ju för 3 hästar) men hon står inte längre knappt upp Så nu får hon smärtstillande och jag hoppas de ska komma fort.. Lägger upp en bild. Sen får folk anklaga mig bäst de vill men kan säga att skyll på den som betäckte henne förra året. För hon borde inte blivit betäckt, hon borde fått sova: