Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vilken fin pojke med härliga tecken! Du måste längta efter att få hem honom
KL.
Blev lite nya bilder på min Hollie-Bollie (mitt smeknamn på henne, pröva att utala det snabbt! ) som börjar närma sig 11 månader. Kotorna är jättefina nu.
Finns lite tryck i damen
Jag har två 2012r och detta är stoet Zuprema JAZ e.Shooting Star-Figaro R. Hon är stor, ca 155 cm.
Hon är mkt rörlig fast har varit ganska ful. Nu sista veckorna har hon blivit riktigt snygg, men det finns inga nya bilder.
Hon var högst bedömd i Norra Kalmar men missade Riksföl pga magtrassel.
Hämtade min -12:a för några veckor sedan, en alldeles underbar liten hingst. Har sedan tidigare en som är född 09, och de har så himla roligt tillsammans
Jag fattar dock inte hur jag ska få upp bilder här, så orkar ni med en länk så får ni gärna öppna
Jujja: Vilken härligt bild, underbart fint tecknad!
*kl*
Min "lilla" -12a Isa ( (36) Sohn der Sonne - Topaasch) som jag inte förväntat mig komma bli högre än mellan 165-167 skjuter i höjden, så trots hon inte ens är ett år ännu (11 månader) så är hon redan över 150 enligt mammas mätningar !
Består visserligen enbart av ben men hoppas ändå att hon inte rullar över 170!
Bredvid henne står min -11a Fjärilsviol ( (36) Connaisseur - Tip Top) som är 162-163cm idag
Jag har börjat lite smått med att lägga på och ta av ett täcke på henne och även haft täckesgjord löst spänd 2ggr. Känns som man vill vänja henne med täcke nu medan hon inte är alltför stor
Här med täckesgjord
Hon har även blivit mycket duktig att stå i gången. Står snällt och stilla, krafsar endast med hoven ibland om det blir långtråkigt
Minns inte riktigt när jag började när jag hade min lilla, men ganska tidigt så la jag på filt och så täckesgjord så som du har gjort sen fick hon ha vanligt fleecetäcke med gjordar på sig ibland. Hon hade aldrig "riktigt" täcke förrän hon var större (inte hos mig) men det var inga problem då iaf!
Uppdaterar nu direkt eftersom hon nyss fick ha ett täcke på sig för första gången. Hon reagerade inte alls, det var som hon haft täcke på sig ända sen hon föddes
Hon fick låna min ponnys täcke i storlek 125, passade bra