13 dagar och väger 2 kg

Gnist

Trådstartare
Ja, inte lider han brist på mat i alla fall, den lille :D

100411-1.jpg

100411-3.jpg

100411-2.jpg

Mini gillar sin lilla grå kompis och spenderar ganska mycket tid med honom. Just nu ligger de båda och sover tillsammans :love:

Sv: 13 dagar och väger 2 kg

Vet faktiskt inte eftersom jag inte väger dem i normala fall så länge de växer som de ska, men med tanke på hur trind han är om man jämför med en valp ur en kull på 8 skulle jag tro att han nog väger 400-500 g mer än om där är flera valpar.

han är en liten fetknopp nämligen så det är bra att Mini är där och aktiverar honom lite :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 052
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 666
Senast: fixi
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 963
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Hiss eller diss - del 6
  • Serietips 2024

Hund, Katt, Andra Djur