15 år och 8 månader

Åh @EmmaFilippa det är klart att du är ihågkommen! Jag blir jätteglad över att höra från dig, och att det finns en del bra saker också att berätta om i allt du kämpat med. Jag har tänkt på dig många gånger och ibland funderat på om jag skulle skriva det här, och om du läste. Men ville inte heller att du skulle känna dig "tvungen" att svara något så då lät jag bli.
 
Jag följde dina trådar även om jag inte skrev så mycket. Självklart kommer folk ihåg dig och jag har också tänkt på dig och hoppas det går bra för dig. :heart
 
Skönt att höra från dig. Tänkte senast igår på dig och funderade hur det går.

Hoppas det nya boendet fortsätter att kännas bra. Sköt om dig 💕
 
Här är en till som tänkt på dig och hoppats att du mår bra.
Tack så jättemycket för uppdateringen, @EmmaFilippa.
Fint att boendet verkar bra och att du har din bästa vän hos dig. Ta hand om dig.
Kram
 
Självklart vill vi veta. Fint att du tänker på oss. ❤ Va underbart det låter med din bästa vän. Du är värd att ha någon vid din sida. Och va härligt att du hamnat på ett ställe där du trivs.
 
Åh @EmmaFilippa det är klart att du är ihågkommen! Jag blir jätteglad över att höra från dig, och att det finns en del bra saker också att berätta om i allt du kämpat med. Jag har tänkt på dig många gånger och ibland funderat på om jag skulle skriva det här, och om du läste. Men ville inte heller att du skulle känna dig "tvungen" att svara något så då lät jag bli.
Ändrade mig
 
Senast ändrad:
Jag är också en av de som läst med utan att skriva så mycket. Härligt att höra ifrån dig!

Även om man alltid bär med sig autism och add så går det att få ett bra liv. Hoppas diagnoserna kan hjälpa dig att få bra stöd!
 
Ja jag vet att det finns dom som har autism eller add som har jätte bra liv och så! Men det känns inte så förmig iallafall utan att jag har bara fått problem av att jag har det. Men alltså jag menar INTE att det alltid är dåligt så ingen tror det! Men bara för mig så är det bara neggativt iallafall att jag har det.
Jag tror också jag hade känt att det var negativt om jag hade haft svårigheter som gav de diagnoserna, men ville bara säga att det finns hopp om att det kan bli bättre när man vet vad det är man arbetar med ❤️
 
Vad kul att du skriver, det gör mig glad att höra att du orkat kämpa vidare ett tag till. Jag hoppas att det blir ännu bättre för dig, och nu när du fått utrett vilken typ av problematik du har så blir det lättare att hitta rätt verktyg för att kunna må ännu bättre.

Men nu så vet jag att det är jätte vanligt att man inte gör nånting för man inte vill göra fel även fast att det kanske egentligen blir mera fel men det är inte att domflesta inte bryr sig vad man tycker liksom.

Det är en bra lärdom! Det är väldigt ofta så att man är så rädd att göra eller säga fel, att man inte gör eller säger något alls. Och människor är ju så olika, en tycker att det är bättre att man säger eller gör något tokigt mot en, än inget alls, medan någon annan önskar att man hade hållit tyst för att det gjorde så ont det man sa. Så det är jättesvårt att veta vad som är rätt att säga och göra vid alla tillfällen, men en sak är i alla fall säker, och det är att så gott som alla avsåg att vara snälla och ville hjälpa en.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Känns skitjobbigt att främmande personer ska komma hit och se mitt kaos men jag får väl säga att jag är mitt i en storstädning eller...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok I en månads tid har de varit väldigt jobbigt.. Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Idag för två år sedan hade jag alla mina älskade flickor. 27 juni 2022 förlorade jag Ping, 1 augusti 2023 förlorade jag Pärla och 25...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Hans öron såg ut som öronskabb, han blödde ur nosen, han hade klibbigt mellan tassarna och han sov dag ut o in. Till slut misstänkte...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: lizzan56
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp