2½ åring o hostmedicin...

Flyttfogel

Trådstartare
Gör hostmedicinen gott även om man blandar den med en skvätt ProViva?

Det är nämligen det enda sättet att få i min 2½åring medicinen, jag tänkte att det är väl bättre än inget iaf.. :D Att få i honom hostmedicin utan den älskade ProVivan är ett scenario jag inte ens kan beskriva, vid 2½ är den lille mannen ett kraftknippe med en djävelusisk egen vilja..

Så vad tror ni, har den nån verkan eller måste hostmedicin tas "ren"?

Sv: 2½ åring o hostmedicin...

Det fungerar bra att blanda!
Vi kör systemet med först en dålig medicin och sedan en god (där Quilla är den goda medicinen).

Sv: 2½ åring o hostmedicin...

Så skönt att jag inte är helt fel ute med min metod :D

Han hostar så hemskt och det enda sättet är att lura honom :grin: han måste ju få i sej medicin på nåt vis. Han älskar jordgubbsProViva o är mkt glad över att få det 3 ggr om dan nu helt plötsligt! :p

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 673
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 151
Senast: LelleLilla
·
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 786
Senast: Sand
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11... 2
Svar
37
· Visningar
5 326
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka