Jag har tjuvvägt mig i morse och blev väl inte direkt besviken 

Nu gäller sett att hålla i det här till fredagsvägningen
Nu gäller sett att hålla i det här till fredagsvägningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på digJag är sjuk
Haft känningar i två tre dagar och nu bröt det ut. Fått minis hosta med tillhörande halsbränna from hell
Haft hjärtklappning hela morgonen och känner mig yr. Kör bort mini idag till förskolan för en promenad är inte att fundera över ens.
Tur jag inte har så avancerat plugg idag men behöver ändå få det gjort.
Komma leva på yoghurt idag, och kanske lite glass. Kommer tvinga i mig mina kalorier så länge jag kan äta fastän matlusten är noll. I värsta fall så får jag väl käka en hel B&J så är det fixat
Kroppen behöver trots allt energi så jag kan bli frisk snabbt och jag har verkligen inte tid att vara sjuk!
Det kanske kan vara värt att prova om du inte tycker att biverkningarna verkar för läskiga? Jag har inte läst på (för då får jag dom välFörsökt komma igång med jogging men efter typ 2 minuter skriker hela högerbenet att det är döende och inte vill vara med mer.. Sen värker höften som as i flera timmar.
Har tagit upp det på telefon med sjukgymnasten och hans enda svar var "hmm..". Känns ju sådär lyckat.
Vikten står fortsatt still. Funderar fortfarande på om jag ska be att få testa metformin. Har en månad tills jag ska träffa läkare så jag hinner fundera en hel del.
Hur fungerar det vid gång/powerwalks, smärtar det likadant?Försökt komma igång med jogging men efter typ 2 minuter skriker hela högerbenet att det är döende och inte vill vara med mer.. Sen värker höften som as i flera timmar.
Har tagit upp det på telefon med sjukgymnasten och hans enda svar var "hmm..". Känns ju sådär lyckat.
Vikten står fortsatt still. Funderar fortfarande på om jag ska be att få testa metformin. Har en månad tills jag ska träffa läkare så jag hinner fundera en hel del.
Det kanske kan vara värt att prova om du inte tycker att biverkningarna verkar för läskiga? Jag har inte läst på (för då får jag dom väl) Men de pratade om magkrångel och sa att jag minskar risken för det genom att ta tabletten i samband med mat. Jag mår bra! Men jag har bara ätit den i 2 veckor än så länge.
Hur fungerar det vid gång/powerwalks, smärtar det likadant?
Oj va jobbigt annars hade jag rekommenderat att trappa upp långsamt. Eftersom du verkar ha kontakt med sjukgymnast så hoppas jag att du kan få hjälp där och jag kan förstå deras "hmm", förhoppningsvis kan de kanske dra och böja lite för att förhoppningsvis komma fram till något nästa gång du är där.Ja. Gå kan jag göra länge i makligt tempo, på jobbet kan jag knalla på ordentligt rätt länge utan att få alldeles för ont. Men powerwalk get samma effekt som jogging, dvs vrålont.
Oj va jobbigt annars hade jag rekommenderat att trappa upp långsamt. Eftersom du verkar ha kontakt med sjukgymnast så hoppas jag att du kan få hjälp där och jag kan förstå deras "hmm", förhoppningsvis kan de kanske dra och böja lite för att förhoppningsvis komma fram till något nästa gång du är där.
Jag förstår att det är jobbigt och att man vill ha svar men ibland så är kroppen tyvärr väldigt "hmmm". Man får kämpa vidare tills ? blir till !Har gått regelbundet i ett år utan att få mer än ett "hmm". Även varit hos läkare och ortoped, med exakt samma resultat. Röntga, MR och ultraljud utan att få några svar.
Kan inte rida längre, lagom kul..
Jag förstår att det är jobbigt och att man vill ha svar men ibland så är kroppen tyvärr väldigt "hmmm". Man får kämpa vidare tills ? blir till !
Jo men hittar man inget som man kan koppla till att orsaka problemen så finns det inte så mycket man kan säga eller göra så även om det är jobbigt för dig så är inte kroppen alltid så enkel som man önskar när det kommer till sånt. Det kan vara väldigt svårt att hitta orsaken.Fast jag kan tycka att efter alla utredningar borde de ha nåt att komma med, mer än hmm och sluta rid.. Det är som att undersökningen tar slut så fort man nämner hästarna.
Har haft problem i tio år så jag är vanDet har eskalerat sen jag började med sjukgymnasten igen så nu påverkar det mer än ridningen. Jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare, har inte jättestort förtroende för sjukgymnasten..
Jo men hittar man inget som man kan koppla till att orsaka problemen så finns det inte så mycket man kan säga eller göra så även om det är jobbigt för dig så är inte kroppen alltid så enkel som man önskar när det kommer till sånt. Det kan vara väldigt svårt att hitta orsaken.