Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratade med min mamma om mina dåliga gener för viktnedgång, blev lite modfälld och hängde fram mina glada och peppiga träningskläder jag vill komma i.
Visa bifogad fil 12655
När delmål 62 kg är uppnåt tror jag det är rimligt att komma i mina största sportkläder och knäna håller för lite jogging.
Har kört den varianten med, men står inte riktigt ut med mig själv.Läckra! Blir ju tokigt avundsjuk, mina träningskläder är tråksvarta..
Har kört den varianten med, men står inte riktigt ut med mig själv.![]()
Var är dom piffiga byxorna ifrån?Pratade med min mamma om mina dåliga gener för viktnedgång, blev lite modfälld och hängde fram mina glada och peppiga träningskläder jag vill komma i.
Visa bifogad fil 12655
När delmål 62 kg är uppnåt tror jag det är rimligt att komma i mina största sportkläder och knäna håller för lite jogging.
Jag står fast på 59. Kan bero på att jag är helt värdelösTänkte vara lite slimmad tills jag sticker till Israel men det är bara drygt 4 veckor kvar dit nu
![]()
Men vänta va?! 59 kg är ju inte alls så mycket!
Och du som dessutom ser ganska lång ut (åtminstone 170 cm?) av dina bilder att döma. Jag tycker det låter som en helt normal vikt jag![]()
Jag är 1.75... MED SKORJag är alltså 1.65
Tog av mig skorna på jobbet en gång och alla höll på i timmar med ”oj vad kort du är”... ”du är verkligen kort”... ”hur lång är du egentligen”... ”trodde inte du var såhär kort”
![]()