30årspresent?

Evenstar

Trådstartare
Om ungefär en månad fyller pojkvännen 30. Vi har egentligen inte varit tillsammans särskilt länge, några månader, men 30 känns ändå rätt stort och jag vill ju hitta på något bra att ge honom!
Problemet är bara att jag har idétorka deluxe. Någon upplevelse kanske vore kul, kanske göra något tillsammans och få lite mer kvalitetstid ihop (distansförhållande). Men jag har inte hittat någon klockren upplevelse (har tittat på såna internetsidor som säljer olika typer av upplevelser), kommer inte på något annat bra heller och plånboken är lite begränsad. What to do...?
Han har inga särskilda hobbies, han gillar musik, fotboll, film... Har kikat lite på weekendresor, men dels måste det bli rätt billigt plus att vi ändå planerar en solresa tillsammans i slutet av sommaren, så det kanske blir lite kaka på kaka.
Kläder vågar jag inte köpa eftersom han är så petig med det. Han brukar inte bära klockor/smycken. Och han önskar sig såklart inget särskilt...

Jag vet ju att bukefalister är ett idérikt folk! Vad har ni gett bort i 30årspresent? Har ni några bra tankar? :D
 
Sv: 30årspresent?

Han går redan mycket på fotboll, både här i Sverige och när han är hemma i England! Så det känns inte så speciellt...
 
Sv: 30årspresent?

Luftballong?

På liveit.se finns massor i alla möjliga sorters kategorier!
 
Sv: 30årspresent?

Om ungefär en månad fyller pojkvännen 30
Så fint! :)

Apropå presenter så är det ju inte alltid helt lätt. Du har ju skrivit mycket om vad han tycker om och så och jag tycker definitivt att du är rätt ute med en upplevelsepresent.

Ungefär hur stor är din budget?
 
Sv: 30årspresent?

Väldigt fint! :D
Nån tusenlapp eller två kan jag nog lägga, ev lite mer om det blir "till mig" också :) Men så billigt som möjligt är alltid bra!

Dansband är inte riktigt vår grej, och jag har kikat på liveit och liknande sidor utan att hitta något klockrent...

Hade det inte varit för det att vi redan har standup-tillfällen inplanerade under hösten hade det varit perfekt, för det gillar vi! :)
 
Sv: 30årspresent?

Såg tidigare idag flygbiljetter till bla Budapest för 150 kr, så leta lite så hittar du nog billiga weekends :) Jag gillar också upplevelser! Ni kan ju ex bo på slott, gå på spa eller liknande.
 
Sv: 30årspresent?

Jag var inte helt seriös ;) Utan snarare helt uttröttad:p Däremot om han inte är svensk så kan det nog vara kul typ en dag.
Tycker att bo på slott verkar trevligt! Vissa har också olika roliga aktiviteter:)
 

Liknande trådar

Fritid Sambon fyller 30 i sommar. Vad i hela friden ska man köpa? Lite info: Han har beklagat sig över att aldrig ha varit på konsert. Gillar...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Seabaz
·
Relationer Behöver få ventilera, väljer att vara anonym i detta. Jag är i en relation sedan två år tillbaka med en man som jag verkligen ser som...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 218
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp