Ska jag stanna eller gå?


Förlåt, var tvungen. :angel:

Tycker att varje gång man behöver ifrågasätta ifall man ska stanna kvar eller ej,
är en god indikation på att man just ska lämna förhållandet.

Det efter att man känner att man försökt ändra situationen som gör att man ens tvivlar öht.
 
Time and place hörrudu, time and place. I såna här trådar "måste" man inte.
Nu var det trådtiteln. Skulle inte ha skrivit något om jag uppfattade tråden som superseriös, gav ett svar på hennes fråga sen kan man ignorera videon om man så vill.
Ämnet kanske är superseriöst för TS, förmodligen. Men tror inte TS är humorbefriad och i såna här situationer kan ibland humor och musik vara positivt.
 
Nu var det trådtiteln. Skulle inte ha skrivit något om jag uppfattade tråden som superseriös.
Jag vet att det är titeln på tråden.

Jag uppfattar absolut tråden som seriös, det är ingen flamstråd utan en rätt allvarlig relationstråd. Jag råder dig att försöka ha lite mer fingertoppskänsla för tramset - precis som att TS kan tycka att det är kul kan det även uppfattas som väldigt okänsligt. Om du inte är säker på just den här TSen kan det vara en god idé att låta bli.

Nu släpper jag det här för det vore trist om TS tråd derailar bara för att du ville skoja till det lite.
 
Jag vet att det är titeln på tråden.

Jag uppfattar absolut tråden som seriös, det är ingen flamstråd utan en rätt allvarlig relationstråd.
Ämnet kanske är superseriöst för TS, förmodligen. Men tror inte TS är humorbefriad och i såna här situationer kan ibland humor och musik vara positivt.

Sen är det inte du som avgör vad som är flams eller inte.


SÅ out of topic, vill inte stjäla TS-tråd bara för att man måste försvara en video.
 
Jag vet att det är titeln på tråden.

Jag uppfattar absolut tråden som seriös, det är ingen flamstråd utan en rätt allvarlig relationstråd. Jag råder dig att försöka ha lite mer fingertoppskänsla för tramset - precis som att TS kan tycka att det är kul kan det även uppfattas som väldigt okänsligt. Om du inte är säker på just den här TSen kan det vara en god idé att låta bli.

Nu släpper jag det här för det vore trist om TS tråd derailar bara för att du ville skoja till det lite.

Såg att du hade lagt till mer text och iom att det inte hänt något här sedan fredag och TS inte har svarat, så "måste" jag bara protestera. Hur orkar du diktera så oerhört mycket på ett forum?
Läst lite av ditt gamla material och får rejäla Regina George vibbar av dina inlägg. Otroligt trist och tröttsam attityd, ansök till moderator om du har en sån stark bild över hur trådarna ska vara. :banghead:
 
@Haemoglobin Jag säger ifrån när jag tycker att någon skriver något okänsligt, och det står mig fritt att göra så. Ditt inlägg kändes barnsligt tyckte jag och påpekade därför det. Om du tycker att jag är jobbig är det fritt fram att ignorera, jag tänker inte sitta och diskutera dina åsikter om mig.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 101
Senast: Whoever
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 665
Senast: Ramona
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 745
Senast: Mabuse
·
Hemmet För några dagar sedan fick jag kontrakt på ny hyresrätt. Ska nu säga upp min gamla men behöver lite hjälp att tänka. Har egentligen...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp