Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har nyligen införskaffat en 3g telefon-fel forum kanske- den innehåller ju åxå mp3 spelare. jag undrar om jag kan ladda in musik i telefonen från filerna från winamp??? nån som vet??+ eller e jag ute å åker sparkstötting totalt???
Visst kan du föra över mp3:n från datorn till telefonen bara du har en kabel. Oftast följer det med en skiva till telefonen med en sk filhanterare så att du kan kopiera låtarna till rätt mapp där
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...