Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, faktiskt, när jag tänker efter så e jag oxå rätt säker på att de faktiskt hade den på hööks när jag var där sist. Den kanske bara var tillfälligt slut?
Men på postorder, alltså.
Det är ju där sakerna tar slut först, ibland kan de ju ha kvar i butikerna fast produkten utgått.
Jag har en Hööksbutik ganska nära, i Valbo, men det är ändå en bit att åka. Dessutom är vi bara lediga på helgerna och inget känns mer meningslöst än att slösa bort den tiden på ett köpcentrum...
Grimskaft finns kanske inte med på sidan, men ring dom i stället och fråga för det har dom ju säkert. De har ju en butik också menar jag, inte bara webshop.
Hur mycket salva använder du? Syrran och jag tittade nämligen på vår burk häromdagen (som nu är slut faktiskt) och konstaterade att den gick ut -99. Men den var helt som vanligt...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Trädgård & Växter Är du 100% säker på att det är dött? Mitt fikon brukar se stendött ut trots att det lever. Lurar mig nästan varje år. (Tänkte bara så...