4S tjärsalva 500 ml????

pinky

Trådstartare
Har Hööks tagit bort den ur sortimentet?:eek: :eek:

Vart kan man annars köpa den förutom på Börjes?

Det känns så meningslöst att köpa lilla burken nu under sommaren...:smirk:

Sv: 4S tjärsalva 500 ml????

Granngården kanske? Här har dom den i.a.f

Jag är nästan helt säker på att de hade den på hööks (i linköping) när jag var där för några veckor sen

Jag har lite svårt att ta mig till någon butik då jag jobbar i en själv. Vi har ju liksom samma öppettider...:smirk:

Därför vore det bra om Hööks hade, för jag har konto där och slipper PF-avgiften. Tänkte handla mer samtidigt också.

Ja, faktiskt, när jag tänker efter så e jag oxå rätt säker på att de faktiskt hade den på hööks när jag var där sist. Den kanske bara var tillfälligt slut?

Men på postorder, alltså.
Det är ju där sakerna tar slut först, ibland kan de ju ha kvar i butikerna fast produkten utgått.

Jag har en Hööksbutik ganska nära, i Valbo, men det är ändå en bit att åka. Dessutom är vi bara lediga på helgerna och inget känns mer meningslöst än att slösa bort den tiden på ett köpcentrum...:cool:

Det lutar faktiskt åt att jag blir kund där, om de kan leverera ett rött grimskaft samtidigt. ;)

Hittar inga grimskaft alls på deras hemsida...:confused:

Grimskaft finns kanske inte med på sidan, men ring dom i stället och fråga för det har dom ju säkert. De har ju en butik också menar jag, inte bara webshop. :)

Jo, det var så jag tänkte.
Har antecknat telefonnumret och ska ringa från jobbet i morgon.

Köpte den röda grimman på Tradera idag, så nu måste jag ha ett matchande grimskaft!:D

Ringde till Lillhästen och frågade, men de skulle ha 100:- i frakt, så jag tänkte om.:p

Så jag skickade sambon till Granngården (han har semester...) och fick stora burken för 98:-!:eek: :eek:
Plus ett rött grimskaft...

Hur mycket salva använder du? Syrran och jag tittade nämligen på vår burk häromdagen (som nu är slut faktiskt) och konstaterade att den gick ut -99. Men den var helt som vanligt...

Finns det utgångsdatum på dem?:o :o

Jag brukar förbruka en stor burk om året om inget oförutsett händer som extra besvärliga bett, mugg eller liknande.

Du kan få köpa mina två burkar... Den salvan är värdelös ändå tycker jag... ;)

Värdelös?? Det går inte att vara utan! :angel: ;)

Nu har jag ju tyvärr köpt en burk redan, men tack för erbjudandet!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 952
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 988
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 090
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka