vad har du för djur ?

En häst (new forest)
Två marsvin (En lunkarya/sheltie och en salig blandning :D)
Miljoner fiskar


vilket är "dröm djuret/ djuren"?

En stingrocka! Eller två... eller tre.... eller... :)
 
Tja, dels är de ju stora som katter bara på kroppen ;) Och så har de kindpåsar också, det är väl största skillnaderna mot tamråttor iaf...
Sen ska de visst vara väldigt sällskapliga och mysiga bara man börjar hantera de redan som unga, de har inte varit domesticerade så länge. har en massa mysiga ljud för sig också :)
De används även för minröjning; Lätta och billiga att hålla, lättlärda, och väger för lite för att minorna ska sprängas.
Har aldrig haft nån så jag kan inte säga så mycket om saken, men de ska visst vara helt underbara :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 825
Senast: Santoxen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 364
Senast: Amha
·
  • Artikel
Dagbok eller så blir jag kvar ett tag, vem vet. Det har varit en händelserik paus, tyvärr inte åt det bra hållet 🙃 Positivt, alla djur mår bra...
Svar
10
· Visningar
1 964
Hundträning Min 4,5 månader gammal fralla tik håller på med mkt resursförsvar mot andra djur. Finns det mat framme och andra hundar i närheten hemma...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp