A table for two please.

iNHALE

Trådstartare
Vet inte om denna tråden ligger rätt, men provar iaf.

Ni som har höhäckar i hästarnas hage, vad har ni för typ av höhäck? Skulle även vara kul att se lite bilder.

Är på jakt efter en lämplig höhäck för två hästar (inte för fri tillgång så helst inte så vansinnigt stor). Vi hade superbra höhäckar för några år sedan, men av någon anledning beslutades det att dem skulle säljas, så nu har vi inga, och den modell vi hade finns inte att hitta någonstans känns det som.

Liknande trådar

Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och... 15 16 17
Svar
335
· Visningar
47 292
Senast: Efwa
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 001
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 107
Senast: scizofren
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 438
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka