AA möten. Hur går dom till?

Hang in there!
Kanske är idén med vätskeersättning inte så dum.
Går att köpa att bara blanda med vatten också har jag för mig? Tänkte om det känns motigt att fixa själv..
Någon som har mer koll om det går och var man kan köpa?
Går att köpa resorb i vanlig mataffär, det är brustabletter som läggs i ett glas med vatten. Finns också färdigblandade att köpa, men det är dyrare. Vet inte hur bra de färdiga är heller. Resorbs brustabletter är klart bättre än inget, och betydligt godare än min (dock extremt effektiva) blandning :p
 
Går att köpa resorb i vanlig mataffär, det är brustabletter som läggs i ett glas med vatten. Finns också färdigblandade att köpa, men det är dyrare. Vet inte hur bra de färdiga är heller. Resorbs brustabletter är klart bättre än inget, och betydligt godare än min (dock extremt effektiva) blandning :p
Jag gillar ICAs egna märke ännu bättre. Löser upp sig betydligt snabbare, brukar vara billigare och smakar gott. Har inte märkt någon skillnad i effekt heller.
 
Tur att du har vovvi hos dig. Kanske huvudvärken kan bli bättre med lite vätskeersättning? Går att blanda egen lätt om man har salt, bikarbonat och druvsocker/honung hemma. Kan skicka recept om det är intressant.
Hang in there!
Kanske är idén med vätskeersättning inte så dum.
Går att köpa att bara blanda med vatten också har jag för mig? Tänkte om det känns motigt att fixa själv..
Någon som har mer koll om det går och var man kan köpa?

Ska testa vätskeersättning! Men köper nog färdig :) känns enklast så.

@karamelldrottningen inte läst nåt om tröttheten, men jag försöker vila mycket och röra på mig..
 
Skulle gå in och kolla appen, 666 :D :D
Screenshot_20201010-234038_Sober Time.jpg
 
Och tadaaa! En vecka!!!!
Minns inte senast jag var helt nykter en hel vecka. Flera år sen?
Vaknade med huvudvärk nu, ljuvligt.
Visa bifogad fil 58471
Grattis!
Jag var i princip storrökare förr i världen. Då jag skulle sluta berättade jag för alla att jag skulle göra det, så att flera hade ett öga på mig och för att det skulle vara mera snopet för mig om jag inte höll mig från cigaretterna. Det som sporrade mig mest, eller åtminstone jättemycket, var de här delsegrarna som du också är inne på med appen: 1 vecka utan ett enda bloss 👍, två veckor utan ett enda bloss 👍, 3 månader utan ett enda bloss 💪, ett år utan ett enda bloss 🏅, 5 år utan ett enda bloss 🏅, 10 år utan ett enda bloss 🏅...och nu är jag uppe i drygt 17 år utan ett enda bloss 😊 Skulle vara knepigare att säga "2 cigaretter på 17 år", så därför håller jag mig. ...fast nuförtiden går det ju jättebra att vara utan. Det bästa jag har gjort i mitt liv var att sluta röka.

Så, med en dag i taget, och dagar som blir veckor, och veckor som blir månader och månader som blir år, så hoppas jag att du också en dag kan säga "inte en droppe på xxx år". Heja dig!
 
Grattis!
Jag var i princip storrökare förr i världen. Då jag skulle sluta berättade jag för alla att jag skulle göra det, så att flera hade ett öga på mig och för att det skulle vara mera snopet för mig om jag inte höll mig från cigaretterna. Det som sporrade mig mest, eller åtminstone jättemycket, var de här delsegrarna som du också är inne på med appen: 1 vecka utan ett enda bloss 👍, två veckor utan ett enda bloss 👍, 3 månader utan ett enda bloss 💪, ett år utan ett enda bloss 🏅, 5 år utan ett enda bloss 🏅, 10 år utan ett enda bloss 🏅...och nu är jag uppe i drygt 17 år utan ett enda bloss 😊 Skulle vara knepigare att säga "2 cigaretter på 17 år", så därför håller jag mig. ...fast nuförtiden går det ju jättebra att vara utan. Det bästa jag har gjort i mitt liv var att sluta röka.

Så, med en dag i taget, och dagar som blir veckor, och veckor som blir månader och månader som blir år, så hoppas jag att du också en dag kan säga "inte en droppe på xxx år". Heja dig!

Grymt jobbat! :)
Jag gillar verkligen också att ha dessa små mål i en app, det sporrar en verkligen.

Och att vara öppen om det, för er och för mina vänner 🥰
 
Och tadaaa! En vecka!!!!
Minns inte senast jag var helt nykter en hel vecka. Flera år sen?
Vaknade med huvudvärk nu, ljuvligt.
Visa bifogad fil 58471
Woohoo! Så bra jobbat!! :banana:
Jobbigt med huvudvärken, men det kommer ge sig! Det är ju det som är det vidriga med beroendeframkallande saker, hur de får kroppen att tro att man verkligen behöver det. Snusare själv som slutat flera gånger, men börjat igen... SÅ imponerad av dig! 🙌
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 989
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 667
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 044
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp