AA möten. Hur går dom till?

Och i morgon lät det också som om dagen var uppbokad. 🙌🏻 Sen blir det söndag, sen ny vecka. Du fixar det! ❤ Tänk vilken seger att klara första helgen! 😘

Precis! 😄
Sen kommer det ju komma helger där jag inte har så mycket uppbokat, det är dom som blir svåra att lära sig hantera.
Är dock livrädd över tanken att ens dricka med antabus, har läst så mycket hemskt! Äter visserligen låg dos som jag förstått det, men chansar inte.
 
Precis! 😄
Sen kommer det ju komma helger där jag inte har så mycket uppbokat, det är dom som blir svåra att lära sig hantera.
Är dock livrädd över tanken att ens dricka med antabus, har läst så mycket hemskt! Äter visserligen låg dos som jag förstått det, men chansar inte.
Så bra att du börjat med dom :).
 
Har nu avslöjat det för två av mina vänner, samt S.

Inte vågat skriva till bästis än, tänker det är bättre IRL?
En kan följa mig dit, men inte in.
En kan följa, men tror det är bättre att jag går själv?

S svarade:
"Men va trevligt :) Kan visa dig om du vill? Annars så kan du säga till om det är någon dag, någonstans som du vill att jag ska hålla mig borta ^^ det finns fler ställen"

Ja det finns fler ställen, men jag måste ha det enkelt. Gångavstånd.
Tror det är det här inlägget som tolkats som att S kan hålla sig borta? Eller finns det två S? Annars, om du behöver gå och det blir för jobbigt att han är där tycker jag du ska fråga honom, för här lät det ju inte som det var ett problem utan som att han kunde hålla sig borta, inte att du behövde välja annat ställe?
 
Tror det är det här inlägget som tolkats som att S kan hålla sig borta? Eller finns det två S? Annars, om du behöver gå och det blir för jobbigt att han är där tycker jag du ska fråga honom, för här lät det ju inte som det var ett problem utan som att han kunde hålla sig borta, inte att du behövde välja annat ställe?

Jahaaa, måste skrivit det när jag var full. Därför jag inte minns :o tack för att du påminde mig!
Då känns det ju lugnt att kontakta honom om det :)
 
Noll lust eller ork för möte idag, men knatade iväg ändå. På vägen dit blev det blodbad (det är inte ens dags för det??!)
Så jag fick rusa upp till en kompis jobb i stan och fixa, här var jag verkligen på g att lägga ner.

Men gick ändå efter att ha tryckt upp massor av papper 😂
Bra möte, mindre folk än tidigare. Efteråt så stod S utanför och gav mig en kram och småpratade lite.
Fint, men skitjobbigt... :(

Glad hursom att jag gick.

Det kan hända någon enstaka gång, har också varit med om det. Toppen gjort av dig ❤.
 
Konstant jäkla huvudvärk, det börjar bli tröttsamt. Och jag sov till 10.30 (ut med vovvi vid 06 en snabbis bara) det händer typ aldrig...
 
Konstant jäkla huvudvärk, det börjar bli tröttsamt. Och jag sov till 10.30 (ut med vovvi vid 06 en snabbis bara) det händer typ aldrig...
Hang in there!
Kanske är idén med vätskeersättning inte så dum.
Går att köpa att bara blanda med vatten också har jag för mig? Tänkte om det känns motigt att fixa själv..
Någon som har mer koll om det går och var man kan köpa?
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 991
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 819
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 668
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp