Bukefalos 28 år!

AA möten. Hur går dom till?

Hahah, den var bra, och det är faktiskt bara en gång i veckan :D
Håller med Kamomilla här. Och bastun efter spelar liksom ingen roll.
Kan du inte käka VINgummin när det händer igen istället?

Man fryser ju halvt ihjäl innan och spänner sig så att musklerna blir helt spända.
På vinterhalvåret finns det inte en chans att jag klär av mig så mycket och går utomhus 😁.
Hur det kan vara skönt vet jag inte. Men min hjärna kansle är lite felkopplad även där, den har ju bevisat sig kanske behöva lite ny kabeldragning ibland 😁😅.

När är nästa möte?
 
Håller med Kamomilla här. Och bastun efter spelar liksom ingen roll.
Kan du inte käka VINgummin när det händer igen istället?

Man fryser ju halvt ihjäl innan och spänner sig så att musklerna blir helt spända.
På vinterhalvåret finns det inte en chans att jag klär av mig så mycket och går utomhus 😁.
Hur det kan vara skönt vet jag inte. Men min hjärna kansle är lite felkopplad även där, den har ju bevisat sig kanske behöva lite ny kabeldragning ibland 😁😅.

När är nästa möte?

Hahaha, ni är för roliga :D

Det är möten varje dag, men jag har inte orkat gå sen i måndags...
Har känts så jobbigt att träffa S igen 😒
 
Håller med Kamomilla här. Och bastun efter spelar liksom ingen roll.
Kan du inte käka VINgummin när det händer igen istället?

Man fryser ju halvt ihjäl innan och spänner sig så att musklerna blir helt spända.
På vinterhalvåret finns det inte en chans att jag klär av mig så mycket och går utomhus 😁.
Hur det kan vara skönt vet jag inte. Men min hjärna kansle är lite felkopplad även där, den har ju bevisat sig kanske behöva lite ny kabeldragning ibland 😁😅.

När är nästa möte?

Du får sitta och lyssna på lite VINylskivor och mumsa VINägerchips nu i helgen.

😎😂
 
Om du verkligen vill få till en bestående förändring så är det nog tyvärr bara att bita ihop och fortsätta gå. Det kommer kännas lättare med tiden och du behöver ju inte prata med honom.

Jag vet. Men jag har även haft noll ork, bättre lycka nästa vecka.
 
Nä, det tror jag inte ens att han övervägt... och det känns jobbigt att "begära" det. Det skulle dock funka bättre för honom eftersom han har bil :)
@lizan

Men var det typ hålla sig borta eller nåt han erbjöd? Kanske kan du be honom någon gång i veckan eller så? Hur ofta var det kvinnomöten?
 
Men var det typ hålla sig borta eller nåt han erbjöd? Kanske kan du be honom någon gång i veckan eller så? Hur ofta var det kvinnomöten?

Nä, han erbjöd sig att visa mig runt (jag tyckte det lät som en jättebra idé när jag var full...:meh: )

Det är bara en gång i veckan, och jag tänkte gå i onsdags, men var hemma från extrajobbet efter 20 tyvärr.
 
Nä, han erbjöd sig att visa mig runt (jag tyckte det lät som en jättebra idé när jag var full...:meh: )

Det är bara en gång i veckan, och jag tänkte gå i onsdags, men var hemma från extrajobbet efter 20 tyvärr.

du får sikta på onsdag!
vad vet jag men finns det några onlinemöten att ta till när du inte får ihop det?
 
du får sikta på onsdag!
vad vet jag men finns det några onlinemöten att ta till när du inte får ihop det?

Ska göra det! :)
Hört att det finns nån form av Skypemöten, utan kamera på söndagar. Men jag som hatar att prata i telefon skulle inte palla det tyvärr.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 040
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 608
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 815
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp