AA möten. Hur går dom till?

Alltså så himla bra jobbat av dig @pepp :bow:
Om du har långtråkigt, har du någon hobby? Eller något du är intresserad av och kan tänka börja pyssla med? Kan både hjälpa att fördriva tiden och träffa andra att umgås med via onlinegrupper om en vill :)
 
Grattis till dina 50 dagar @pepp de är du verkligen värd! Och starkt jobbat att du tog dig igenom svackan. Jag blir så glad att läsa hur det går för dig, när det går bra men även om det inte går bra :)Och du, man måste inte gå på möten om man inte vill. Att få testa sig fram är en del av resan, alla har vi en väg att gå. Först plockar man bort flaskan, och sen ska man lära sig leva igen. Det är förvånansvärt svårt, men om man fortsätter försöka så kanske det händer när man minst anar det.
 
Alltså så himla bra jobbat av dig @pepp :bow:
Om du har långtråkigt, har du någon hobby? Eller något du är intresserad av och kan tänka börja pyssla med? Kan både hjälpa att fördriva tiden och träffa andra att umgås med via onlinegrupper om en vill :)

Tyvärr inte :D jag har dock funderat på börja brodera. Och mamma ska lära mig virka när jag är sjukskriven.
Är lite dålig på få tummen ur...

Började ju träna, men nu ska man ju inte gå till gymmet så jag promenerar mycket istället..
 
Utmana dig själv med en kurs kanske? Det finns en del gratis på nätet, t ex här. https://www.futurelearn.com/courses

Har inte riktigt energi för nya saker nu :( ska det vara något nytt så ska det vara enkelt, och på svenska då min engelska suger :D

Som det ser ut nu så kommer jag hem, försöker hålla mig vaken, äter, plockar lite hemma, promenerar, badar och sen går jag och lägger mig :o
 
Ja, vi får se när denna våg har lagt sig :) just nu är det iallafall inte läge.
Om jag inte missminner mig så gillade du att gå på mötena de gånger du gick. Jag håller med många andra här - det skulle nog vara bra att ta tag i mötena igen (inga bortisar!), och sitta där och lyssna...tills du kanske en dag känner för att öppna dig. Kanske du aldrig känner för att öppna dig, men då har du ändå stödet från de andra och styrkan det ger att se att det finns många andra med problem.
🍀
 
Om jag inte missminner mig så gillade du att gå på mötena de gånger du gick. Jag håller med många andra här - det skulle nog vara bra att ta tag i mötena igen (inga bortisar!), och sitta där och lyssna...tills du kanske en dag känner för att öppna dig. Kanske du aldrig känner för att öppna dig, men då har du ändå stödet från de andra och styrkan det ger att se att det finns många andra med problem.
🍀

Ja vi får som sagt se senare :) just nu kommer jag inte gå på möten iom corona.
 
Har inte riktigt energi för nya saker nu :( ska det vara något nytt så ska det vara enkelt, och på svenska då min engelska suger :D

Som det ser ut nu så kommer jag hem, försöker hålla mig vaken, äter, plockar lite hemma, promenerar, badar och sen går jag och lägger mig :o

Och det är vackert så i slutet av november!
 
Tyvärr inte :D jag har dock funderat på börja brodera. Och mamma ska lära mig virka när jag är sjukskriven.
Är lite dålig på få tummen ur...

Började ju träna, men nu ska man ju inte gå till gymmet så jag promenerar mycket istället..
Brodera och virka tycker jag är jättekul, hoppas du kan komma igång för det kan hålla en sysselsatt i många timmar. Jättemysigt att sitta och pyssla med medan en lyssnar på någon podd eller ljudbok :)

Om du vill träna kan du prova att träna hemma (jag har i princip nästan bara tränat hemma när jag hållit igång), finns massa tips på youtube och pinterest m m hur en kan träna utan utrustning om du inte har eller vill investera i det.
 
Brodera och virka tycker jag är jättekul, hoppas du kan komma igång för det kan hålla en sysselsatt i många timmar. Jättemysigt att sitta och pyssla med medan en lyssnar på någon podd eller ljudbok :)

Om du vill träna kan du prova att träna hemma (jag har i princip nästan bara tränat hemma när jag hållit igång), finns massa tips på youtube och pinterest m m hur en kan träna utan utrustning om du inte har eller vill investera i det.

Ska nog gå och köpa grejer till virkning på onsdag iallafall :)
Träna hemma funkar inte alls tyvärr...
 
Screenshot_20201203-074711_Instagram.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 116
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 217
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 778
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp