ååå, dessa ridbyxor...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare L_G
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 007
L

L_G

Har nu fått hem nya ridbyxor från Börjes, som heter nåt med "Fullseat". Provade dom och dom va jätte obekväma... "suck" För smala i benen nedtill och nästan för stora i midjan. Sen skickade jag också efter en flughuva, svart. Då fick jag en vit! :mad: Det va ju därför jag beställde flughuvan från börjes, för att den va svart.. :mad: Har ni råkat ut för såna här grejor? Som t.ex att ridbyxorna e för små, eller e ni såna som kan ha allt man beställer?

PS. Om ni beställer ponschon: Den e inte grön som på bilden.. den e vit!

PS2: Jag vill inte tala illa om börjes, jag tycker dom e jätte bra! Men ibland kan det ju bli fel. :smirk:

Sv: ååå, dessa ridbyxor...

JAA, Börjes har konstiga storlekar i ridbyxor... har slutat å beställa därifrån..

Hej
Jag bor inte långt ifrån börjes men jag köper inte mycket därifrån längre. För det är inte ofta man blir nöjd med deras saker.

Haha, ja, har köpt några byxor därifrån en gång, dom käntes som om dom var gjorda av tidnings papper... skit....

ända som är bra är pikeur!!!! :love:

aauw jag beställde nyligen ett par ridbyxor från Börjes ..
Dem var visst för små så jag kunde inte böja mig ner :d
Och jag skulle ju då kunna rida i dem , var tänkt , så jag sålde dem vidare till en vän som kunde ha dem ..och schifflade hem ett par nya..
Jag gillar börjes..men stl brukar ofta bli fel..

Bäst är om man åker ner o känner/provar sakerna innan man köper. Jag är jättenöjd med Börjes, de har jue även tagit in märkesprylar som man kan få ett par hundralappar billigare där än i den lokala hästaffären...!

Och jag som älskar deras helskodda ridbyxor, den som heter Domino nu fast de äldre modellerna :love:

Tror egentligen inte det är Börjes som är felet. Det är nog postorderköp i största allmänhet och särskilt då sånt som måste provas!! Tror det kan bli fel färg, storlek osv var man än skickar efter från!! Hade du vart där hade du säkert hittat ett par du trivdes bättre i!!

Sen är det ju en helt annan sak att det är lågprisgrejer. Men ofta är såna hållbara och bra det med!!

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 536
Senast: Nevermind
·
Utrustning Skickade tillsist efter ridbyxor från h**ze och nu kom de, allt sitter bra upptil, perfekt i midjan och ner till arshlet, men sen är de...
Svar
6
· Visningar
3 350
Senast: Saigon
·
Hästvård När hovslagaren var här i förrgår upptäckte jag att hästens öron såg "skabbiga" ut. Jag kan plocka/skrapa bort päls och vid rötterna på...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: Constance
·
S
Dressyr vi börjar med frågan. är det ngn som tävlar med annan färg än vita o cremefärgade ridbyxor i dressyren? visa gärna bilder. är rädd för...
Svar
7
· Visningar
1 184
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka