Bukefalos 28 år!

åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Det är ingen annan i huset som har hund? Jag har råkat ut för det en gång, det löste sig när vi kom fram till vems hundar det eg. var som skällde...
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Du har ingen möjlighet att ta med något att spela in grannen med då han gormar på er? Mp3 eller mobil med memo? Något du kan ha i jackfickan varje gång du går ut - bara i fall att han kommer och är otrevlig.
Man kan ju göra det lite i smyg bakom ryggen eller så, om han är högljudd...
Sen, om det blir något saftig, kan du ju låta hyresvärden lyssna till vad gubben säger. Egentligen får man väl inte spela in folk utan deras tillåtelse, men ibland får man väl tänka på sig själv i första hand, tycker jag.
Bara en tanke...
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

jo det är en bra tanke - men man får ju inte annvända inspelade samtal om man ej fått medgivande från den andra perten.. tyvärr. helt sjukt!!
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Vems hundar är det han hör?? Det är ju mer intressant än någonting annat.

Hyresvärden måste tro på att era hundar inte är hemma på dagarna. Ord står inte mot ord här. Ni kan bevisa med vittnen att era hundar inte är hemma på dagarna!!
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

jo det är en bra tanke - men man får ju inte annvända inspelade samtal om man ej fått medgivande från den andra perten.. tyvärr. helt sjukt!!


Jo det får du,det räcker med att ena parten,d.v.s. du vet om att samtalet spelas in.
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Alternativt kan man ju hålla fram det man spelar in med helt öppet oc h om gubben undrar vad man gör är det bara att säga att hyresvärden undrade vad det var han, gubben, sa som du reagerade på. Antingen blir han jättearg eller så tystnar han när han inser att TS går till motattack... Lite chansning för den modige kanske...men är man tillräckligt desperat att få slut på bråket kan det ju vara värt det.
Inget jag skulle våga mig på själv, men ändå. :devil:
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Vems hundar är det han hör?? Det är ju mer intressant än någonting annat.

Hyresvärden måste tro på att era hundar inte är hemma på dagarna. Ord står inte mot ord här. Ni kan bevisa med vittnen att era hundar inte är hemma på dagarna!!

ja precis - så jag är inte ett dugg rädd för att bli vräkt - efetrsom det inte är mina hundar som skäller. och att ingen kan någon sin bevisa att dom gör det - eftersom dom inte är hemma!!

jo mina svärföräldrar har ju dom hemma hos sig hela dagarna så dom vittnar ju!!

hehe sen idag så såg jag att dom hade glömt nycklarna i dörren på bilen - så jag tog nycklarna och gick å knacka på å fråga om de va hans. snacka om att han blev glad!! :D
hoppas det blirnån förändring nu då - för nu har ju jag visat en bra sida.
 
Sv: åååååh jag blir komplett galen på min "granne"*långt*

Jag måste få veta hur det har gått. Har du blivit av med gubben?
 

Liknande trådar

Äldre Ni som följt mig tidigare vet att jag haft en vattenläcka som min hv inte ville åtgärda utan försökte på nån billig variant för att få...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 818
Senast: MM
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 708
Senast: martha
·
Relationer Säkert femhundrasjuttielfte granntråden, men men. Är så less på mina grannar så jag håller på och spyr. Egentligen visste jag knappt...
Svar
16
· Visningar
2 496
Senast: Oldie
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp