Bukefalos 28 år!

Abort gränsen kan komma sänkas

Nu har jag inte läst hela tråden men jag reagerade på det sista i din text.
" Alltså inte att försöka rädda men göra det bekvämt för dem genom att linda in dem i en filt "
De foster jag sett döda (2) var klädda med liten mössa (som nyfödda) sant lindade i en filt (som nyfödda) så dom tas hand om som en nyfödd fast att det bara är ett foster som föds dött. Så dom tas hand om på ett värdigt sätt.

Ja det var det personalen ville ha igenom när det diskuterades så det är ju bra om det är så nu. Förut var det inte så med aborterade foster utan enbart med förtidigt födda som dog även om det var i samma vecka fostren föddes.
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 958
Senast: Ramona
·
Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
746
Senast: hastflicka
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp