Abortvirusvacc

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Vingra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 682

Vingra

Trådstartare
Var slut nu, jag var inte och pratade med min vet själv, någon som vet om det typ är helslut eller bara slut his min veterinär eller kommer komma in?
Vill gärna vacc, behövs inte riktigt ännu, men tänkte att det är lika bra att få tag på det i tid...

Det finns men det är ett licensvaccin och kan därför vara allt från svårt till omöjligt att få tag på via apoteken. En större veterinärmedicinsk myndighet i Sverige har dock generell licens och säljer, till veterinärer, i sin webbutik.

Det finns men det är ett licensvaccin och kan därför vara allt från svårt till omöjligt att få tag på via apoteken. En större veterinärmedicinsk myndighet i Sverige har dock generell licens och säljer, till veterinärer, i sin webbutik.
Jag tänkte inte köpa själv, tänkte mer på om någon visste sannolikheten att jag kan få tag på det via min veterinär senare eller om jag snabbt borde jaga annan veterinär som kanske fortfarande har kvar (om det är väldigt slut och riskerar att inte gå att få tag på i tid) för att få tag i de doser jag behöver.

Jag tänkte inte köpa själv, tänkte mer på om någon visste sannolikheten att jag kan få tag på det via min veterinär senare eller om jag snabbt borde jaga annan veterinär som kanske fortfarande har kvar (om det är väldigt slut och riskerar att inte gå att få tag på i tid) för att få tag i de doser jag behöver.
Det var det jag menade. Du får inte köpa själv (om du inte är veterinär förstås) men din veterinär ska kunna få tag i det åt dig om denne tittar på rätt ställe. I webbshopen finns inga indikationer på att vaccinet är slut nu eller ens på väg att ta slut.
Alltså är det bara slut hos din veterinär.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Freazer
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 245
Senast: Anna-Bella
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 297
Senast: Kajsalisa
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 356
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka