acrobat reader..

mag

Trådstartare
kan man inte "skapa" ett dokument i det programet??? ellerär jag dum!
hur gör man om man vill ha en pdf-fil då??
 
Sv: acrobat reader..

Vet inte säkert, men har för mig att man måste ha en betalversion om man ska skapa dokument i Acrobat Reader.
Däremot finns det ju program som konverterar t.ex. ett Word-dokument till en pdf-fil :)
 
Sv: acrobat reader..

Adobe Acrobat Reader = Läsare för pdf-dokument.

Vill man skapa dem är det Adobe Acrobat som gäller, vilket kostar, eller valfritt annat liknande program. Finns en hög med gratisvarianter.
 
Sv: acrobat reader..

men tack, å kan jag sluta försöka lösa det problemet. får leta ett gratisprogram då
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
612
Senast: kit
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Raderad medlem 68338
·
IT & mobiler Min arbetsgivare vill att vi ska börja använda oss av AI i jobbet och har gett oss i uppdrag att utforska ChatGPT. Är det någon här som...
Svar
12
· Visningar
768
Senast: Paddington
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp