MidnightSoul

Trådstartare
Addidas har kommit ut med en tröja för oss hästmänniskor.
27564

Självklart är den limitid editition.
 
Texten bygger på missförståndet att Adidas skulle vara en förkortning som står för "all day I dream about sports" (vilket inte stämmer och talar emot äktheten). Vid en googling kom det upp flera varianter där "sports" är utbytt mot lite allt möjligt annat beroende på målgrupp. Gillar man tröjan och designen så kan man väl köpa för all del men man bör vara medveten om att det är någon som tjänar pengar på ett etablerat varumärke som de själva inte äger :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är på jakt efter bra friluftskläder att ha på mina hundpromenader. Är främst på jakt efter byxor, hade velat ha en friluftsbyxa fast i...
Svar
17
· Visningar
854
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: Trott
·
Kläder & Bli fin Jag har något kryp som tuggar på mina yllekläder. Om det är mal eller pälsänger vet jag inte. Nu hade tydligen sambon drabbats också, en...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Min ekonomi
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp