Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack!! Detta ska jag defenitivt kolla upp, läste dock bara första sidan och vet ej ännu om det passar min son? I vilket fall kan det kanske hjälpa mig.
men jag ska iaf tala med BVC om min son, och hoppas att jag blir tagen på allvar ( vet hur sänkt jag blev i skorna när jag själv sökte i somras o läkaren skrattade mig i ansiktet då jag sökte för något ( enligt honom ) som bara drabbar barn i skolåldern) Men jag tar med mitt vapen, min mamma/sonens mormor ; hon är som en pissmyra under tröjan ne men hon är bra att ha med.
Kropp & Själ
Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Köpte min, valack då 15 år, ridhäst sen han va 9år, inkörd (men körd sen travet), snäll å fin, 160+ hög, för 20k. Så dedär kändes lite...
Ekonomi & Juridik Månad framgår tydligt
Och i köpekontraktet står inget om att hon kan häva köp, köpa tillbaka etc
Enligt köplagen har jag rätt
Blir...