Kira

Trådstartare
Rötgade min hund i fredags. Fredagen den 13:e!!! Håll tummarna för att resultatet inte har ngt med otur att göra....

Sv: Adhd

När det stod ihopskrivet så där (adhd) trodde jag först du menade utvecklingsstörningen....
Vi håller tummar och tassar här!

Lite skoj var det i alla fall, att när vi skulle röntga hennes armbåge så tog rtg-assistenten en vad hon trodde en tom plåt. När vi framkallade den fick vi oss ett gapskratt för då framkom en kattsvans, ett kattbakben med en schäferarmbåde mitt på....
Vi tog om bilden för hon trodde inte SKK skulle godkänna kvalitén.
Men roligt var det

Resultatet kommit!!! Hon är FRI!!!!!!:bump: :banana: :) Ska nu testas för att bli tjänstehund den 5 december.

Tack!! Tyvärr vet jag inte hur man sätter in bild, annars hade jag satt in ett foto på gullhönan!

du ska ha bilden på en webbplats, högerklickar(på bilden)....egenskaper och kopiera där det står TYP

klistra in länken eller så tar du den på avancerat här och klistrar in den där "tavlan" är....

Åååh, va dålig jag är på att förklara :rofl:

Fniss

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 140
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 204
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 603
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V