Adventskalendertråden 2021

Och där åkte jag dit. Pga sitter fast på ett tåg och har sysselsättningsproblem botaniserade jag bland sminkkalendrarna och hittade Mac till 40% - att man fick en massa gratispresenter vid beställning. Så naturligtvis blev frestelsen för stor ; älskar Mac:s smink dessutom. Hoppas de hinner leverera innan 1 dec bara.
Jag läste det som att du satt på ett tåg och hade syresättningsproblem och därför köpte en sminkkalender. Rimlig problemlösning ändå!:rofl: (Glad att du kan andas.)
 
Jag har velat och velat men skral ekonomi och kassa innehåll har inte direkt gjort någon kalender jättelockande.
Det blev slutligen Ikea-kalendern (med baktanken att köpa växter för presentkorten :banana: ) och idag hade Dollarstore 50% på kalendrar så det blev den rosa hudvårdskalendern från Sence också som jag ville ha men inte ville betala för. Jag är nöjd :)
 
Zalando är roliga - de rear ut Macs kalender såhär i reatider. Det är bara det att den fortfarande kostar ett par hundra mer än den gjort hos nån annan återförsäljare till ordinarie pris. :meh:

Screenshot_20211126-175539.jpg
 
Nu är det rea på den :angel:
https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496

Jag tror dock att den kommer att sänkas ytterligare. Även om det står att priset gäller till söndag så vore det ju lite märkligt om de höjde den till normalpris igen efter det. Går den inte åt nu under helgen så lär den ju inte gå åt (med ordinarie pris) när december börjar heller.
Går den ner lite till så det blir under 100kr/dag kanske jag slår till. Eller om den finns på rea fram i december, så kan jag öppna två luckor i taget efter nyår och ha den som födelsedagskalender då jag fyller år i mitten av januari.
Jag köpte den nu, jag hade en rabattkupong så jag fick ner priset ytterligare ett par hundralappar. :angel:
Ser också fram emot recensioner på denna!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 043
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
699
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 895
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 249
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp