Adventskalendertråden 2021

71CB7430-83E9-4411-91F8-E478D08E8560.jpeg
:D
 
Anmäl dig till nyhetsbrevet så får du 10% extra rabatt… :angel:

Nemo tackar! :love:

Är ju inte alls förvånad över att du såg kalendern först… :laugh::laugh::laugh:
Okej, du har just övertalat mig 😂😂 jag la en order, och tack för tipset med nyhetsbrevet! 😁

NU känner jag mig klar med kalendrar för i år, tror jag 😬

Jag måste ordna en bättre plats för mina kalendrar än som nu - staplade på köksbordet 😂 jag har tyvärr ingen fin avställningsyta som du, så jag får nog sprida ut alla 😂
 
Okej, du har just övertalat mig 😂😂 jag la en order, och tack för tipset med nyhetsbrevet! 😁

NU känner jag mig klar med kalendrar för i år, tror jag 😬

Jag måste ordna en bättre plats för mina kalendrar än som nu - staplade på köksbordet 😂 jag har tyvärr ingen fin avställningsyta som du, så jag får nog sprida ut alla 😂

Mio har väl fortfarande black friday erbjudande på bord… :laugh:

Bara kartongen till kalendern kan rymma en mindre möbel. :D
 
Okej, du har just övertalat mig 😂😂 jag la en order, och tack för tipset med nyhetsbrevet! 😁

NU känner jag mig klar med kalendrar för i år, tror jag 😬

Jag måste ordna en bättre plats för mina kalendrar än som nu - staplade på köksbordet 😂 jag har tyvärr ingen fin avställningsyta som du, så jag får nog sprida ut alla 😂
Finns det kalender för möbler? :angel:
Det vore en bautastor kalender det.
 
Okej, du har just övertalat mig 😂😂 jag la en order, och tack för tipset med nyhetsbrevet! 😁

NU känner jag mig klar med kalendrar för i år, tror jag 😬

Jag måste ordna en bättre plats för mina kalendrar än som nu - staplade på köksbordet 😂 jag har tyvärr ingen fin avställningsyta som du, så jag får nog sprida ut alla 😂
Jag vill se när du levererar ursäkten till kollegan när du förstör hans sunda vanor…

”Jo, det var så att jag såg den här kalendern med en JÄTTESÖT katt framför och katten liksom hypnotiserade mig och så helt plötsligt så fick jag ett bekräftelsemail på att jag hade köpt en kalender jag med…” :angel::laugh:
 
Glömde förresten, vilken fantastiskt fin katt! 😍

Ja jag är millimeter från att hänga på dig nu, jag får nog ta och köpa en sån kalender också 😂 kan vara för att jag är hemma och inte har något godis alls i skåpen 😂😂

Jag känner också ha-begäret, men jag tänker försöka motstå tills efter helgen, för att se om priset går ned ännu mer. Råkade läsa exakta innehållet… :banghead: :d
 
Det känns ibland som om man lever i parallella universum när man vistas i den här tråden. Här är man van med att 4 kalendrar känns som på gränsen till för få, och så går man ut i "riktiga" världen och hör folk säga saker som "har ni sett att det finns kalendrar för vuxna nu?" Och "vad ska vuxna med adventskalendrar till?" :cautious: snacka om att inte vara med i svängarna va...:D

(Jag har aldrig under mina 30 plus år känt mig för gammal för kalender. Före utbudet blev såhär bra som det är idag, så köpte jag helt enkelt en billig chokladkalender åt mig istället. :))
 
Det känns ibland som om man lever i parallella universum när man vistas i den här tråden. Här är man van med att 4 kalendrar känns som på gränsen till för få, och så går man ut i "riktiga" världen och hör folk säga saker som "har ni sett att det finns kalendrar för vuxna nu?" Och "vad ska vuxna med adventskalendrar till?" :cautious: snacka om att inte vara med i svängarna va...:D

(Jag har aldrig under mina 30 plus år känt mig för gammal för kalender. Före utbudet blev såhär bra som det är idag, så köpte jag helt enkelt en billig chokladkalender åt mig istället. :))
Jag har spridit bubbelkalendern så flera vänner köpt också! Varför ska julkalendrar bara vara för barn, en present om dagen borde vi väl alla få? :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 139
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
708
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 945
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 254
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp