Adventskalendertråden 2022

20221215_173037.jpg
Nu har sminkkalendern från Glam kommit! Har öppnat 5 luckor och än så länge är allt helt:)
 
"Min" lokala Ica sålde ut Merci (choklad) adventskalender för nån vecka sen (50:-/st) - då högg jag de två sista till mig och sambon. Ooops :angel: .

Utan att spoila så är jag så himla glad och nöjd över att jag köpte LH Cosmetics kalender, även om den inte är julig till det yttre. :heart Rekommenderas inför nästa år till er som gillar smink!
 
Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Tänkte kanske mer till nästa år nu är väl de bästa kanske utsålda redan. Finns lite för många att välja på så därför har det inte blivit någon :D
 
Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Tänkte kanske mer till nästa år nu är väl de bästa kanske utsålda redan. Finns lite för många att välja på så därför har det inte blivit någon :D
Jag har haft Anthon Berg flera år tidigare och gillat!
 
Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Tänkte kanske mer till nästa år nu är väl de bästa kanske utsålda redan. Finns lite för många att välja på så därför har det inte blivit någon :D
Jag gillar Pralinhusets. Kan tänka mig den nästa år igen.
 
Ni som har chokladkalendrar vilken har godaste chokladen? Finns ju hur många som helst och ser i andra tråden att det är flera som har flera olika kalendrar så någon favorit kanske?
Tänkte kanske mer till nästa år nu är väl de bästa kanske utsålda redan. Finns lite för många att välja på så därför har det inte blivit någon :D
Cecilia Nordströms har väldigt hög kvalité, alla praliner är olika, men för mig som är ganska konservativ mörkchokladälskare är det lite väl många ”utsvävningar” :D
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 847
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 830
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
4 216
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 581
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp