Adventskalendertråden 2022

Lite I-landsproblem här. Kommer inte ha möjlighet att öppna nån kalender i början av februari, så frågan är om jag ska 1) Öppna ena kalendern från 26 december-18 januari (ev 19 januari om det är 25 luckor) och den andra från 19/20 januari och fram till 31 januari och sen ta en paus för att öppna resten i mitten av februari. 2) Öppna bägge kalenderna i januari, men börja den 1 januari.
 
Det kan eventuellt vara så att en andra Maria Åkerberg hud kalender till halva priset har följt med mig hem. 😛
Är de produkterna bra? Har aldrig testat men ska tydligen vara naturliga kanske är bra det :)

Kl
Däremot köpte jag en med bara nagellack i! Tjoho är så himla taggad har gjort av med så många så har inte så många trevliga kvar längre. Så det blev en Depend 25 nagellack i den är det. Och inte speciellt dyr alls. Tänkte ge bort några om jag inte själv vill ha alla men kommer definitivt använda alla rosa och röda och glittriga 😍
Hinner nog komma innan jul också så då jäklar blir det att måla naglarna :banana:
 
Är de produkterna bra? Har aldrig testat men ska tydligen vara naturliga kanske är bra det :)

Kl
Däremot köpte jag en med bara nagellack i! Tjoho är så himla taggad har gjort av med så många så har inte så många trevliga kvar längre. Så det blev en Depend 25 nagellack i den är det. Och inte speciellt dyr alls. Tänkte ge bort några om jag inte själv vill ha alla men kommer definitivt använda alla rosa och röda och glittriga 😍
Hinner nog komma innan jul också så då jäklar blir det att måla naglarna :banana:

Jag tycker inte om MÅ. De funkar inte med min hud (jag har hyperkänslig hud och gar fått reaktioner på dem) och jag fattar helt ärligt inte varför de är så populära.
 
Det kan eventuellt vara så att en andra Maria Åkerberg hud kalender till halva priset har följt med mig hem. 😛
Varifrån? :love:
Jag tycker inte om MÅ. De funkar inte med min hud (jag har hyperkänslig hud och gar fått reaktioner på dem) och jag fattar helt ärligt inte varför de är så populära.
Jag har också superkänslig hud och MÅ fungerar jättebra på mig! Det enda märket förutom apotekens egna helt utan parfym och grejer. Sen har jag iofs inte provat jättemycket märken, men har inte behövt då MÅ fungerar så bra. :)
 
Varifrån? :love:

Jag har också superkänslig hud och MÅ fungerar jättebra på mig! Det enda märket förutom apotekens egna helt utan parfym och grejer. Sen har jag iofs inte provat jättemycket märken, men har inte behövt då MÅ fungerar så bra. :)

Ja, har en hittat något som fungerar så ska en ju inte byta. Men bara för att MÅ ska vara snällt och naturligt är det ingen garanti för att det fungerar menar jag :)

Och jag har testat mycket #hudvårdsknarkare :angel:
 
Ja, har en hittat något som fungerar så ska en ju inte byta. Men bara för att MÅ ska vara snällt och naturligt är det ingen garanti för att det fungerar menar jag :)

Och jag har testat mycket #hudvårdsknarkare :angel:
Och det här med naturlig att naturlig vs. syntetisk hudvård skulle vara mycket bättre är väl många många gånger en myt som företag försöker profitera på. Sedan har jag själv inte haft problem med MÅ, men tycker det finns enormt mycket effektivare produkter liksom.
 
Tänker på detta varje morgon när jag öppnar gröt kalendern och försöker lista ut vad sjutton det är i :rofl:
thumb_i-don’t-speak-german-but-i-can-if-you-like-46245711.png
 
Varifrån? :love:

Jag har också superkänslig hud och MÅ fungerar jättebra på mig! Det enda märket förutom apotekens egna helt utan parfym och grejer. Sen har jag iofs inte provat jättemycket märken, men har inte behövt då MÅ fungerar så bra. :)
Hittade den på Åhlens där de hade några olika kalendrar på rea.

För er i Stockholm som ev. blir sugna så var det alltså på Åhlens City, de stod på hyllan längs med rulltrappan vid Nespressobutiksdelen (på tunnelbaneplanet).
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 849
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 831
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
4 295
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 586
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp