Jag bor inte heller i Norberg, men lite får man ju anstränga sig och åka iväg för något så stortOch vi som inte bor i Norberg får åka dit. Så bra om turnéplanen kommer ut snart så man kan planera.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor inte heller i Norberg, men lite får man ju anstränga sig och åka iväg för något så stortOch vi som inte bor i Norberg får åka dit. Så bra om turnéplanen kommer ut snart så man kan planera.
Du menar.. den alldeles speciella Zinferniakalendern? Där du lovar att ingen lucka innehåller en ensam liten rabattkod till din webshop?Ska kolla med min manager om turnéplanen är spikad än
Under tiden kan ni självklart köpa merch från min webbshop.
7/11-22 är numera ett historiskt datum för Norberg. Aldrig tidigare har så många nämnt Norberg på ett offentligt forum.Jag bor inte heller i Norberg, men lite får man ju anstränga sig och åka iväg för något så stort. Vi får nog ta och boka hotell innan det blir slutsålt (för det lär ju inte finnas obegränsat med rum där direkt
)
Alltså min kalender innehåller bara saker som har med temat "Öppna!" att göra. En kofot, en låsdyrk, en burk vaselin, etc. Men visst, jag kan slänga in en rabattkod också för din skullDu menar.. den alldeles speciella Zinferniakalendern? Där du lovar att ingen lucka innehåller en ensam liten rabattkod till din webshop?
Det är nog bäst att vi nämner Norberg en gång till för säkerhets skull. "Känt från Bukefalos" kan bli deras nya slogan.7/11-22 är numera ett historiskt datum för Norberg. Aldrig tidigare har så många nämnt Norberg på ett offentligt forum.
Deras turistkontor kommer att ramla baklänges imorgon!
Jag bor inte heller i Norberg, men lite får man ju anstränga sig och åka iväg för något så stort. Vi får nog ta och boka hotell innan det blir slutsålt (för det lär ju inte finnas obegränsat med rum där direkt
)
Klockrent ju!Det är nog bäst att vi nämner Norberg en gång till för säkerhets skull. "Känt från Bukefalos" kan bli deras nya slogan.
HAHA jag googlade deras slogan nu, och passande nog verkar den vara "Låt dig överraskas", det är ju PERFEKT för kalenderöppning på scen!
Har de bytt? Trodde de hade ”Här får du livstid”. Kom sedan på att det är Fagersta som har den. En annan metropol!Det är nog bäst att vi nämner Norberg en gång till för säkerhets skull. "Känt från Bukefalos" kan bli deras nya slogan.
HAHA jag googlade deras slogan nu, och passande nog verkar den vara "Låt dig överraskas", det är ju PERFEKT för kalenderöppning på scen!
Nu blev jag ju sugen på att piffa upp november med min tekalender, jag har ju delikatesskalendern till december. Och varje tepåse räcker till två muggar, så jag kan spara de goda.Här finns tråden för när vi öppnar:
https://www.bukefalos.se/threads/oeppningstraden-adventskalender-2022.1513788/
Ja jag hoppas att några av tätortens 4000-nånting invånare kommer förbi ocksåNu har jag googlat Norberg. Det såg ju riktigt trevligt ut. Ska bli kul att besöka.
Bra beslut @Zinfernia att du börjar turnén där.
Jo men när jag googlade hittade jag ett Elsa Andersons konditori och en Ica supermarket. Så det verkar ju vara en riktig metropolHehe jag bor nästgårds Norberg
De har en toppen ridsportsbutik men inte mycket mer![]()
Jag bor också precis i närheten, men har inte besökt ridsportsbutikenHehe jag bor nästgårds Norberg
De har en toppen ridsportsbutik men inte mycket mer![]()
Haha jaa men det ”riktiga” Elsa Anderssons café brann nerJo men när jag googlade hittade jag ett Elsa Andersons konditori och en Ica supermarket. Så det verkar ju vara en riktig metropol
.