Den vill jag haVem sponsrar mig?https://www.facebook.com/share/v/18Py6XXfni/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vill jag haVem sponsrar mig?https://www.facebook.com/share/v/18Py6XXfni/
Kom just på att jag åker till England i början av oktober. Ska nog packa lätt![]()
Ja alltså karln är ju med ocksåHur många orkar du bära?![]()
Hoppas att det har hunnit komma några. Jag var i Dublin vid samma tid förra året och det fanns inga kalendrar alls i butikerna, hade hoppats på Boots bl a.Kom just på att jag åker till England i början av oktober. Ska nog packa lätt![]()
Kan man beställa med digKom just på att jag åker till England i början av oktober. Ska nog packa lätt![]()
Åh typiskt. Jaja, inte anledningen till resan som tur ärHoppas att det har hunnit komma några. Jag var i Dublin vid samma tid förra året och det fanns inga kalendrar alls i butikerna, hade hoppats på Boots bl a.
Verkar dåligt om man lyssnar på @GörelKan man beställa med dig![]()
Så tråkigt. Jag ville verkligen ha en med bara vanliga kolor. Får fundera.Pärlan har släppt sin! "Vi har gjort vår finaste och mest generösa julkalender hitills. En juldröm med 24 luckor fyllda med godsaker från hela vårt sortiment, klassiska kolor, kola i choklad, kolasås och krispig krokant. Var dag inför jul bjuder på en ny söt överraskning."
Så en mix alltså. Vettetusan, kolasås använder jag aldrig (äter sällan glass)
Ja och deras advents paket med 4 kolor var såklart med choklad på, så inte ens det blev braSå tråkigt. Jag ville verkligen ha en med bara vanliga kolor. Får fundera.
Hittade bara en för 5000. Fast det fanns en hamper för det facila priset av 90000 kr.Harrods har ju släppt sina kalendrar iaf.![]()
Böcker hade jag absolut inte haft något emot att få begagnat!Skulle ni bli besvikna på att få en adventskalender med second hand-saker? Jag funderar på att göra en adventskalender till i alla fall en i min närhet med 4 böcker, och är då lite sugen på att ha en liten utmaning med att gå runt på loppisar och hitta böcker jag tror passar hen. Eller skulle det kännas som att jag inte spenderade tillräckligt mycket pengar, är snål eller liknande? Tycker bara det trycks så ofantligt mycket böcker, så varför inte läsa fler av de som redan finns?
Låter väl som en bra idé! Finns ju så gott som nya böcker på second hand.Skulle ni bli besvikna på att få en adventskalender med second hand-saker? Jag funderar på att göra en adventskalender till i alla fall en i min närhet med 4 böcker, och är då lite sugen på att ha en liten utmaning med att gå runt på loppisar och hitta böcker jag tror passar hen. Eller skulle det kännas som att jag inte spenderade tillräckligt mycket pengar, är snål eller liknande? Tycker bara det trycks så ofantligt mycket böcker, så varför inte läsa fler av de som redan finns?