Adventskalendertråden 2026!

Bukefalos 30 år!

Kommer definitivt bli Hickap igen! Helt fantastiska produkter, gjort underverk med min åldrande hud :love: Vill även ha en choklad, men gillar mest mörk choklad med nötter (i alla dess former) hittar dock ingen åt det hållet. Försökte göra en själv förra året, men jag åt upp dom innan december :D
Älskar Hickaps nya hårprodukter så grymt bra. Köpte tre här i sommras, en leave-in som gör håret jättemjukt och fint utan att bli fett och stripigt. En spray som luktar persika för att slippa flygande hår och få det glansigt och ett torrschampo.

Är hudvården lika bra? Är sugen på deras kalender nämnligen eftersom jag blev så nöjd med hårprodukterna

IMG_8599.webp
Blev favorit i repris.

SEPHORA Favourites. Alltid varit jättenöjd m den!

Är det någon av er som provat novellkalendrarna Selma Lagerlöfs jul, Kvinnornas jul eller Jul, jul, kvinnornas jul? Jag är lite sugen på att prova nån av dem men vet inte vilken.

Blir ju väldigt sugen på Glossgods och Essence nu när det närmar sig släpp (båda den 25/9). Men min plan är att jag nöjer mig med de två choklad/pralinkalendrar som jag har beställt nu - det springer snabbt iväg och som sagt, mycket andra (mer eller mindre planerade) utgifter som kommer nu de kommande månaderna 💸 . Jag har valt två som jag är säker på att jag verkligen kommer att uppskatta och njuta av i december! Ser fram emot myset inför jul!

Kommer kanske att köpa lite Lindor (lösvikt) och Lakrids by Bülow också. Får se vad plånboken säger och vad jag känner för utöver allt som mitt huvud tror att jag ska baka :rofl: . Har landat i att det känns mest värt i år iaf, att köpa de sorter som jag vill ha själv :) .

Nu har jag skrivit det på Buke, då blir det så! Riiiiiiiight...? :laugh:

Är det någon av er som provat novellkalendrarna Selma Lagerlöfs jul, Kvinnornas jul eller Jul, jul, kvinnornas jul? Jag är lite sugen på att prova nån av dem men vet inte vilken.
Min mamma köpte Selmas till sig själv och kvinnornas till mig för två jular sedan. Jag tycker verkligen kvinnornas var läsvärd. Det finns några riktiga juveler, som jag tänker på ibland oberoende av årstid (Tove Jansson och Anna-Karin Palm och självklart Astrid Lindgrens gonatt herr luffare på nostalgikontot), några som var läsvärda och ett gäng som jag också kunnat vara utan. Mysig advenstradition! Jag siktar på den tredje i år.

Jag är inte helt säker på att @Silver Girl har haft alla men någon utav dem.

Min mamma köpte Selmas till sig själv och kvinnornas till mig för två jular sedan. Jag tycker verkligen kvinnornas var läsvärd. Det finns några riktiga juveler, som jag tänker på ibland oberoende av årstid (Tove Jansson och Anna-Karin Palm och självklart Astrid Lindgrens gonatt herr luffare på nostalgikontot), några som var läsvärda och ett gäng som jag också kunnat vara utan. Mysig advenstradition! Jag siktar på den tredje i år.
Jag har läst de första två och ska ha den tredje i år. Håller med @manda att det blir varierande recensioner. De flesta novellerna var ändå läsvärda även om jag tyckte det var lite väl många sorgsna i Kvinnornas jul. Selma Lagerlöfs tyckte jag nog var lite bättre, eller i alla fall jämnare kvalitet. Men det beror helt på ens personliga smak.

Älskar Hickaps nya hårprodukter så grymt bra. Köpte tre här i sommras, en leave-in som gör håret jättemjukt och fint utan att bli fett och stripigt. En spray som luktar persika för att slippa flygande hår och få det glansigt och ett torrschampo.

Är hudvården lika bra? Är sugen på deras kalender nämnligen eftersom jag blev så nöjd med hårprodukterna
Alltså, ja!!!! 🤩

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Öppningstråden för adventskalendrar 2023!

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Balkong 2026
  • Dejtingtråden 39
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka