Bukefalos 28 år!

Ändra på något?

Att ingen har svarat kanske helt enkelt beror på att ingen har någonting att anmärka på? :idea:

Jag tycker sidan var snygg, enkel, informativ och stilren. Personligen föredrar jag visserligen svart text, men det är såklart en smakfråga. Det enda jag kan "klaga" på är att rubrikerna inte är i samma nivå om man bläddrar mellan sidorna. Under "Utbildning" och "Sidor jag gjort" är rubrikerna längre ned än under "Anlita mig" och "Såhär gör jag sidorna". Sedan tycker jag kanske att loggan på startsidan är lite rörig. Det vore kanske bättre att t.ex. ha samma teckensnitt som i den loggan som ligger överst på alla sidor.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har funderat endel på det här med AI och liknande i världen. Hörde att det kommit ut ett valtal (?) från nån amerikansk politiker...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 853
Senast: Palermo
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
602
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
339
Senast: Rie
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 850
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp