Ängelholm!

S

snurrgunga

Kan nån berätta mer om de gymnasiet (hästgymnasiet alltså), jag vet ingenting :confused:
Har läst på gamla trådar att de skulle vara bra...
Kollade på hemsidan om naturbruk, men de fanns inte med.
hade gott!!! :)
 
jag går själv inte där men min hovslagares dotter går där och tycker det är jätte bra :D
Annars finns ju Östra utanför Ängelholm med naturbruk :angel: :D
 
vilken av dem :D
Har ej ängelholms men jag kan kolla upp det. Östra hittar man genom klippans kommun :D
 
ojdå hehe :)
Jag menar förstås hästgymnasiet (de som ja menade först) :D
hade!!
 
Detta var vad jag hittade om det på internet Specialidrott
Själva hästdelen har ingenting med naturbruk att göra, utan du kombinerar ridandet med ett program på skolan som du själv väljer, tex samhälle, estet, handel osv... Man rider 2 gånger i veckan.
 
Om du menar ridgymnasiet på rönne så gick jag där i 7 månader i ettan sedan hoppade jag av. Utmobbad av eleverna och förre tränaren. Det var verkligen inte ett ridgymnasie där resultaten talade för sig själva. Var enda som hoppade 130 o 140 på storhäst dom andra i min klass red ponny. Nu har dom bytt tränare o den nya är jätte bra. (ridit för henne själv)
Dock bör man tänka sig för tycker jag innan man börjar på ett ridgymnasium. Man bör fundera på om man verkligen vill bli uppbunden på det sättet av en tränare. Men funkar det så är det skitskoj..
/Penny
 
Hellå :)
Jag vet nog inte riktigt vad jag menar...vet bara att det ska finnas ett hästgymnasium i Ängelholm som ska va bra... :D
Har dom nån hemsida till "ditt" ställe??
hade! :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 620
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
825
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 736
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp