Ängelholm!

S

snurrgunga

Kan nån berätta mer om de gymnasiet (hästgymnasiet alltså), jag vet ingenting :confused:
Har läst på gamla trådar att de skulle vara bra...
Kollade på hemsidan om naturbruk, men de fanns inte med.
hade gott!!! :)
 
jag går själv inte där men min hovslagares dotter går där och tycker det är jätte bra :D
Annars finns ju Östra utanför Ängelholm med naturbruk :angel: :D
 
vilken av dem :D
Har ej ängelholms men jag kan kolla upp det. Östra hittar man genom klippans kommun :D
 
ojdå hehe :)
Jag menar förstås hästgymnasiet (de som ja menade först) :D
hade!!
 
Detta var vad jag hittade om det på internet Specialidrott
Själva hästdelen har ingenting med naturbruk att göra, utan du kombinerar ridandet med ett program på skolan som du själv väljer, tex samhälle, estet, handel osv... Man rider 2 gånger i veckan.
 
Om du menar ridgymnasiet på rönne så gick jag där i 7 månader i ettan sedan hoppade jag av. Utmobbad av eleverna och förre tränaren. Det var verkligen inte ett ridgymnasie där resultaten talade för sig själva. Var enda som hoppade 130 o 140 på storhäst dom andra i min klass red ponny. Nu har dom bytt tränare o den nya är jätte bra. (ridit för henne själv)
Dock bör man tänka sig för tycker jag innan man börjar på ett ridgymnasium. Man bör fundera på om man verkligen vill bli uppbunden på det sättet av en tränare. Men funkar det så är det skitskoj..
/Penny
 
Hellå :)
Jag vet nog inte riktigt vad jag menar...vet bara att det ska finnas ett hästgymnasium i Ängelholm som ska va bra... :D
Har dom nån hemsida till "ditt" ställe??
hade! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 017
Senast: Red_Chili
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 054
Senast: tuaphua
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp