Ännu en Licensfråga

Z

zykk

Vet att det ligger en massa trådar här redan, men ingen som tar upp min fråga. Det gäller betalning av licensen. Vet att jag läst detta på Ridsportförbundets hemsida förra året, men hittar det inte nu. Kan man betala via nätet o sen faxa in resten, eller nåt??

Det kostar ju typ 35-40 spänn extra o gå till posten, plus att jag har 2.5 mil till närmaste post som har öppet när jag jobbar....
 
Sv: Ännu en Licensfråga

Ja du kan faxa in underlaget. Det är inte lätt att hitta någon info på den sidan längre så jag har klippt ut här till dig.

Betala på Internet
Du kan betala både ryttarlicens och häst/ponnylicens på Internet. Postgironumret finns på licensunderlaget som du hämtar hos din klubb.
Gör så här: Skriv ut kvitto/bekräftelse på din betalning. Faxa den tillsammans med ett ifyllt och underskrivet licensunderlag till Ridsportförbundet 0220-45670.
Att uppgifterna kommer tillsammans underlättar oerhört vid registreringen.
Om underskrift saknas eller uppgifterna är ofullständigt ifyllda kan licens ej registreras.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 718
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 013
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: kma
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
74 199
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp