Ännu en sjätteplacering

Hambo

Trådstartare
Det börjar bli tjatigt med Sjätte placeringar.......
Alltid hundradelar, trängningar, etc etc...
Men jag fick träffa Camilla och Dronningen !
Inte samtidigt men i allafall, det var kul löpningar och Som Vanligt väldigt trevligt på Klampen !
Nytt försök med Stingen denna gång på Lördag !
Hej från hambo
 
Sv: Ännu en sjätteplacering

Hösten hade närmat sig även på Klampen !
Frös ända tills lopp 6 !
Stingen gjorde ett jättefint löp, trots att banan var hård och sprang in som 3:a
Nästa gång blir det tjocktröja !

Hej från hambo
 
Sv: Ännu en sjätteplacering

Så nu har han både en fjärdeplats i Dansk Derby och en tredje- i Dansk S:t Leger. Det är inte så illa. Una Hora har ju stigit upp som en stjärna här på slutet av säsongen.
Glöm inte, att man kan få varm chocklad på "Höjen". Ja, man kan även få den spetsat med än mer värmande grejor.
 
Sv: Ännu en sjätteplacering

Om det blir nåt mer löp på klampen i år, så ska jag köpa varm choklad !!
Tänkte faktiskt inte på att man kunde det !
Fast jag kör alltid så det där lilla extra får husse ta !
Vi är Nöjda med Stingen ( såklart ) Han är ju vår egen uppfödning dessutom.
Vi är nöjda med Zinnia också, hon har ju trots allt haft lite bekymmer på vägen

Blir jätte spännade nästa år, då har vi förhoppningsvis om allt går vägen 4 starthästar

Hej från hambo
 
Sv: Ännu en sjätteplacering

Visst är den god, den chockladen. Bra för både själ och kropp på en ruggig höstdag. Dock sällan, att man kan dricka den för arbete och ratthållning... men det är säkert bildande för min karaktär.

Det verkar som vi bör ta Hambo på en guidad tur runt Banen någon gång.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 241
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 546
Senast: Unafraid
·
Gnägg Hejsan svejsan 🤩 Återigen så har jag som vanligt svårt att bestämma mig om hur jag ska göra. Fick ju i maj ett väldigt fint hingstföl...
Svar
15
· Visningar
1 358
Senast: Murray
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 616
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp