Äntligen bestämt!

Mammadutt

Trådstartare
tjihooo, nu äntligen med katter fram och tillbaka är det bestämt, det blir en hona, viltfärgad....

ta-da, kika på sötnosen:

{efd5b62b-a16a-4380-9dc7-fdfd72880fe4}.jpg


söt va? om ca 4 veckor får hon flytta till oss, hon är då 13 veckor gammal :banana:
 
Nä henne har vi vart först på, det var den andra kissen vi inte fick.... men det va denna lilla fröken som vart lite förkyld, men verkar nu piggelin efter lite penicillin. :banana:
 
{901dfe07-10d9-4909-a091-528da12d70db}.jpg

{5edd064d-5bd8-408c-acc4-9e9000f8a667}.jpg




gaaaaah vad hon e fiiiiin :love: fick dessa bilder idag av uppfödaren, längtar tills vi får hämta henne... Puma ska vi kalla henne :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Mamma ringde nyss och berättade om senaste veterinärbesöket och funderar lite. Katten: Född 2008, inomhuskatt, pigg, lekfull men klart...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: astronaut
·
Övr. Djur Äntligen har drömmen om ett eget hus gått i uppfyllelse och därmed måste självklart ett gäng ankor flytta hit! Men jag läser och lär...
Svar
8
· Visningar
1 656
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp